Re: Wat speel je op dit moment?
3466Granblue is al paar dagen klaar en nu weer into Diablo 4 seizoen 4
Over alle challenges of enkel die van Part 1?Mr.Wolf wrote: 05 Jun 2024 16:52 Daarnet tijdens m'n pauze snel nog eens geprobeerd en plots lukte het van de 2e keer Tactiek gebruikt waarbij ik een dude vergiftigd had naast een explosieve pot waardoor een paar andere guards kwamen kijken waardoor ik 3 explosieve kills in 1 keer had.
Het blijft bullshit deze challenge, want hier had je echt gewoon 0 marge... Maar ik denk dat ik ondertussen de 2 moeilijkste gedaan heb
Van het eerste gedeelte! Maar ik heb gehoord dat deel 2 beter zou meevallen. Van wat ik hoor zou de bear challenge van Lolingstone ofzo erg moeilijk zijn (wat inderdaad zo was) en dan degene die ik hierboven beschreven had. Bij die bear challenge heb je dezelfde zever waarbij je weer amper marge hebt in hoe je enemies moet doden. Zoveel moet je er doden met vuur, een paar door fall damage en dan ondertussen zien dat je nog 20 parries hebt gedaan. Maar het kan zijn dat een enemy zo loemp is om zelf in het vuur te lopen waardoor je misschien net weer teveel enemies hebt vermoord door vuur. Of als je iemand in het vuur stampt, kan het zijn dat die instant sterft doordat die tegen de muur aangesmeten wordt. Erg stom dusKolm wrote: 05 Jun 2024 18:44Over alle challenges of enkel die van Part 1?Mr.Wolf wrote: 05 Jun 2024 16:52 Daarnet tijdens m'n pauze snel nog eens geprobeerd en plots lukte het van de 2e keer Tactiek gebruikt waarbij ik een dude vergiftigd had naast een explosieve pot waardoor een paar andere guards kwamen kijken waardoor ik 3 explosieve kills in 1 keer had.
Het blijft bullshit deze challenge, want hier had je echt gewoon 0 marge... Maar ik denk dat ik ondertussen de 2 moeilijkste gedaan heb
Ik moet de game nog spelen maar in de trophylist zijn ze opgedeeld in part 1 en 2.
De tweede lijkt idd wel best oké te zijn. Heb gisteren 3 challenges op een klein uurtje goud kunnen behalen.paveman wrote: 07 Jun 2024 08:48 Deel 2 is wel iets beter ja. Ik was daar in 1/2 avonden mee klaar, de eerste daarentegen...