Ik ben er ondertussen ook aan begonnen!paveman wrote: 12 Jun 2024 15:42 The Forgotten Saga moest ik echt enorm in komen (zat ook een hele tijd tussen laatste keer spelen en deze DLC spelen overigens), maar uiteindelijk is het best goed te doen. Soms ook even mazzel hebben met de juiste wapens vinden onderweg (en als je t dan niet haalt, of nog een run moet doen de optie om het wapen van je laatste run mee te nemen kopen). En tussendoor was ik vergeten waar je zaken kon upgraden: dat gaat niet via het menu maar ergens aan het begin van de hub waar je weer terugkomt. Toen ik wat upgrades gekocht had na een tijdje ploeteren ging ik er vervolgens makkelijk doorheen.
Ben gisteren tijdens m'n 2e run tot vlak voor de eindbaas geraakt van Helheim maar wegens gebrek aan die healing elks tegen een random groepje vijanden gestorven.
Wat ik me wel afvraag is hoe het mogelijk is dat je Nidhogg kunt verslaan zonder gehealed te hebben in 1 run Ben daar gisteren geraakt en had iets van een 280 levens toen ik aankwam, en bleef er nog met iets van een 40 over...
Moet wel zeggen dat ik nog geen upgrades had ofzo.