Ah met die shovelware tegenwoordig doe je er 500 op 6 maanden
Re: Pronken met je Platinums
4907Proficiat!Marty wrote: 12 Jul 2024 10:54 En hier is dan eindelijk nummer 500
Final Fantasy Rebirth - The Planet's Hope
Deze was stukken moeilijker dan Remake.
En ipv 1000 platinums zou je nog kunnen proberen voor 30.000 trophies dit jaar
4909Thnx
@Kolm dat is ook niet te doen. Dat is ongeveer 500 trophies per maand.
Heb wel gratis Road Bustle Online (voordat ie niet meer gratis is) uit de Amerikaanse store gehaald. Easy 5 minuten plat.
Altijd handig zo'n game om een Milestone op te zetten qua aantal trophies
@Kolm dat is ook niet te doen. Dat is ongeveer 500 trophies per maand.
Heb wel gratis Road Bustle Online (voordat ie niet meer gratis is) uit de Amerikaanse store gehaald. Easy 5 minuten plat.
Altijd handig zo'n game om een Milestone op te zetten qua aantal trophies
4910Proficiat met nummer 500 Marty. Zot! Denk niet dat ik dat ooit in mijn leven zal bereiken tenzij de shovelware of stacking toer wordt begonnen haha. Maar dan moet ik natuurlijk ook wel spelen ;p
Proficiat aan de rest met de behaalde platinums, goed bezig.
Sent from my EB2103 using Tapatalk
Proficiat aan de rest met de behaalde platinums, goed bezig.
4912Proficiat!
#81 --> Far Cry 4
Ik had de platinum eigenlijk wat opgegeven, maar bleef het wat jammer vinden omdat het nog 1 mp trophy was. Moest elk van de 3 game modi eenmaal gespeeld hebben, maar blijkbaar zat er niet veel man meer op de servers en waren deze erg onstabiel. Maar sinds deze terug op ps+ extra staat, lijkt de mp weer iets meer bevolkt waardoor ik deze al na een uurtje had. Voor de rest nog wat random single player trophies moeten doen.
#81 --> Far Cry 4
Ik had de platinum eigenlijk wat opgegeven, maar bleef het wat jammer vinden omdat het nog 1 mp trophy was. Moest elk van de 3 game modi eenmaal gespeeld hebben, maar blijkbaar zat er niet veel man meer op de servers en waren deze erg onstabiel. Maar sinds deze terug op ps+ extra staat, lijkt de mp weer iets meer bevolkt waardoor ik deze al na een uurtje had. Voor de rest nog wat random single player trophies moeten doen.
4913Proficiat!Mr.Wolf wrote: 23 Jul 2024 13:47 Proficiat!
#81 --> Far Cry 4
Die specifieke trophy was lange tijd niet haalbaar omdat niet alle modi langskwamen, slechts 1 geloof ik en dacht dat ook dat een tijdje niet werkte.
Dat probleem is een tijdje terug eindelijk opgelost waardoor de trophy opnieuw haalbaar is na maanden van niet werken.
In die periode zal je dus ook niet veel mensen online gezien hebben omdat er maar 1 modi was en alles wat instabiel was.
Tegelijk zijn er nu dus een hoop mensen die snel snel de online trophies halen
Je hebt dus ook wat geluk gehad dat ze hem gefixt hebben
4914DankjeKolm wrote: 24 Jul 2024 12:38Proficiat!Mr.Wolf wrote: 23 Jul 2024 13:47 Proficiat!
#81 --> Far Cry 4
Die specifieke trophy was lange tijd niet haalbaar omdat niet alle modi langskwamen, slechts 1 geloof ik en dacht dat ook dat een tijdje niet werkte.
Dat probleem is een tijdje terug eindelijk opgelost waardoor de trophy opnieuw haalbaar is na maanden van niet werken.
In die periode zal je dus ook niet veel mensen online gezien hebben omdat er maar 1 modi was en alles wat instabiel was.
En ja, ik had er ook iets van gelezen dat er wat mis was met de mp... Ik blijf echt gruwelen van zo'n mp trophies in voornamelijk single player ervaringen.
4916Proficiat en ja volledig akkoord mp zou een aparte lijst moeten zijn zoals DLC ;pMr.Wolf wrote:DankjeKolm wrote: 24 Jul 2024 12:38Proficiat!Mr.Wolf wrote: 23 Jul 2024 13:47 Proficiat!
#81 --> Far Cry 4
En ja, ik had er ook iets van gelezen dat er wat mis was met de mp... Ik blijf echt gruwelen van zo'n mp trophies in voornamelijk single player ervaringen.
4917Dankje
#82 --> LEGO Movie: The Videogame
Altijd leuk om af en toe eens een lego game te spelen. Ik denk dat dit een van de eerste ps4 lego games was. Heb ook ooit de film eens gaan kijken in de bioscoop toen ik nog jonger was. De trophies waren wederom niet moeilijk. Zoals altijd alles 100% unlocken en een paar random dingen doen.
#82 --> LEGO Movie: The Videogame
Altijd leuk om af en toe eens een lego game te spelen. Ik denk dat dit een van de eerste ps4 lego games was. Heb ook ooit de film eens gaan kijken in de bioscoop toen ik nog jonger was. De trophies waren wederom niet moeilijk. Zoals altijd alles 100% unlocken en een paar random dingen doen.
4919Platinum 502: Flintlock: Siege of Dawn
Platinum 503&504: Puzzle Drop Carnaval (gratis, eu en us versie)
Platinum 505: Astor: Blade of the Monolith
Platinum 503&504: Puzzle Drop Carnaval (gratis, eu en us versie)
Platinum 505: Astor: Blade of the Monolith
Last edited by Kolm on 05 Aug 2024 21:26, edited 3 times in total.
Reason: Formatting
Reason: Formatting
4920Proficiat!
En dadelijk zit je toch nog aan de 600 voor het einde van dit jaar
Heb die gratis dingestes ook maar ff in library gezet. Lijkt wel leuk voor is tussendoor alleen beetje belachelijk dat die ook een platinum heeft...
HiQ Ace is wat dat betreft logischer qua trophies: 5 tot 7 trophies en geen platinum. Een klein uurtje voor 100%.
En dadelijk zit je toch nog aan de 600 voor het einde van dit jaar
Heb die gratis dingestes ook maar ff in library gezet. Lijkt wel leuk voor is tussendoor alleen beetje belachelijk dat die ook een platinum heeft...
HiQ Ace is wat dat betreft logischer qua trophies: 5 tot 7 trophies en geen platinum. Een klein uurtje voor 100%.