Bedankt Roy, Sora en PavemanNTGSruler wrote: 05 Aug 2024 16:02Alles over bans Activision.Mr.Wolf wrote: 05 Aug 2024 10:42 ---- Geen idee waar ik dit exact moet zetten, maar ik wou het hier toch even plaatsen om te kijken of er iemand meer over weet... Een kameraad van mij speelt af en toe wel eens Call Of Duty. Nu was het al weer maanden geleden en plots krijgt hij een mail aan dat hij gebanned is. Heeft nooit iets fout gedaan, maar zag wel een hele tijd geleden dat er een onbekende naam gelinkt was aan zijn Activision account. Deze heeft hij er dan afgesmeten en twee factor authenticatie ingesteld. Hij heeft er zelfs een mail van aangekregen dat er een account met een andere gebruikersnaam gelinkt werd. Hij heeft dan verzet getekend tegen die ban, maar hij heeft een mail teruggekregen dat hij permanent gebanned blijft wegens het gebruik van niet geauthoriseerde software en manipulatie van game data. Hij heeft dan maar een bericht gestuurd via de rubriek "my account has been hacked" met de nodige bewijsstukken erbij maar nu heeft hij opnieuw een bericht aangekregen dat er geen verdachte activiteit gevonden is op zijn profiel. Dus... Hij kan geen MW2 of MW3 (wat hij zelfs niet gekocht heeft) of Warzone meer spelen.
Misschien een optie om huidige account te unlinken en verwijderen om dan jammer genoeg een nieuw account aan te maken?
Dat kan normaal gezien niet denk ik. Daar is het playstation account aan gelinkt, dus wss moet je dan ook een nieuw playstation account aanmaken. Denk dat hij geen COD MW en warzone kan spelen. Hij heeft dan ook maar beslist nooit nog een cod game te kopen aangezien je random gewoon gebanned kan worden zonder iets misdaan te hebben...