Re: PlayStation Plus
151Deze maand was het voor PS4 toch niet zo fantastisch. Never Alone was nog het enige lichtpuntje. Hopelijk volgt er binnenkort voor mei weer een mooie update.
Moderator: Leaderboard Group
Spijtig dat Never Alone al op 1 namiddag uitgespeeld was.JeroenVK1984 wrote:Deze maand was het voor PS4 toch niet zo fantastisch. Never Alone was nog het enige lichtpuntje. Hopelijk volgt er binnenkort voor mei weer een mooie update.
Kan niet altijd rozegeur en maneschijn zijnJeroenVK1984 wrote:Deze maand was het voor PS4 toch niet zo fantastisch. Never Alone was nog het enige lichtpuntje. Hopelijk volgt er binnenkort voor mei weer een mooie update.
hopelijk hebben ze dan iets beters in pettoNTGSruler wrote:Kan niet altijd rozegeur en maneschijn zijnJeroenVK1984 wrote:Deze maand was het voor PS4 toch niet zo fantastisch. Never Alone was nog het enige lichtpuntje. Hopelijk volgt er binnenkort voor mei weer een mooie update.
Ben benieuwd welke games het worden.Gamefreak wrote:
hopelijk hebben ze dan iets beters in petto
Inderdaad. En soms zijn het eens grote games en anders eens kleinere games. PS+ heeft bij mij toch al voor veel diversiteit kwa games gezorgd.JeroenVK1984 wrote:Rozenschijn en manengeur en die dingen kan het zeker niet altijd zijn. We zijn al blij dat we games aangeboden krijgen.
Altijd welkom Maar ik heb nog niet eens de tijd gevonden om de games van deze maand op te startenToon8 wrote:Deze keer op ieder platform een AAA game
Ik was eerstminermb wrote:Ik wil guacamelee voor de PS4tichke wrote:Ik wil Metal Slug 3 voor de PS4
Return to “PlayStation Network Gaming”