Re: Quick News Topic

2747
Marty wrote: 23 Sep 2024 19:44
NTGSruler wrote: 23 Sep 2024 19:27 Is 18u morgenavond correct?

Ik hoop dat er wat meer info komt voor de preorders donderdag voor de Pro.
Nope, 23:00 of 0:00, en denk meer de 0:00 dus voor ons pas de 25ste

Ah ok, was aan het twijfelen. Had hier de omvorming van uur gedaan, maar kwam idd eerst uit op 0000u. Dacht hmm, dus dat is eigenlijk woensdagavond.
Denk niet dat ik er voor ga opblijven.

@Mr.Wolf: Spiderman 2 DLC? Hmm geen idee.

@Zenmaster: Death Stranding 2 footage is highly likely aangezien er op TGS deze week een interview is met Kojimo.
Zie: https://www.kojimaproductions.jp/en/tgs ... nouncement

Als voor games op de SoP:

* Horizon Remastered
* Days Gone Remastered
* Launch date Lego Horizon
* Hopelijk de reveal van de game waar Naughty Dog aan het werken is
* Insomniac games zou aan een "Venom" game aan het werken zijn die blijkbaar voor Wolverine zou moeten releasen (2026).
* Death Stranding 2 aangezien er dus een presentatie voorzien is op TGS.
* Silent Hill 2 mss (release 8 oktober).
* Marathon
* Fairgame$
* Ik hoop alle games, of misschien third party titles die de PS5 Pro upgrade krijgen.
Image

Re: Quick News Topic

2748
NTGSruler wrote: 23 Sep 2024 20:02
Marty wrote: 23 Sep 2024 19:44
NTGSruler wrote: 23 Sep 2024 19:27 Is 18u morgenavond correct?

Ik hoop dat er wat meer info komt voor de preorders donderdag voor de Pro.
Nope, 23:00 of 0:00, en denk meer de 0:00 dus voor ons pas de 25ste

Ah ok, was aan het twijfelen. Had hier de omvorming van uur gedaan, maar kwam idd eerst uit op 0000u. Dacht hmm, dus dat is eigenlijk woensdagavond.
Denk niet dat ik er voor ga opblijven.

@Mr.Wolf: Spiderman 2 DLC? Hmm geen idee.

@Zenmaster: Death Stranding 2 footage is highly likely aangezien er op TGS deze week een interview is met Kojimo.
Zie: https://www.kojimaproductions.jp/en/tgs ... nouncement

Als voor games op de SoP:

* Horizon Remastered
* Days Gone Remastered
* Launch date Lego Horizon
* Hopelijk de reveal van de game waar Naughty Dog aan het werken is
* Insomniac games zou aan een "Venom" game aan het werken zijn die blijkbaar voor Wolverine zou moeten releasen (2026).
* Death Stranding 2 aangezien er dus een presentatie voorzien is op TGS.
* Silent Hill 2 mss (release 8 oktober).
* Marathon
* Fairgame$
* Ik hoop alle games, of misschien third party titles die de PS5 Pro upgrade krijgen.
Lego horizon launch date klinkt zeer aannemelijk. Death stranding 2 en silent hill 2 gaan we ook nog wel iets van zien denk ik.
Marathon en Fairgames lijkt me niet direct iets wat ik verwacht morgen. Marathon zou blijkbaar niet zo soepel verlopen achter de schermen en fairgames... Ik denk dat ze dit mss ook nog wel aan het herbekijken zijn na het concord fiasco.
De naughty dog game en Venom lijkt me eerder iets voor een groter showcase event.
Ik hou m'n verwachtingen voor morgen toch maar laag :p
Image

Re: Quick News Topic

2749
NTGSruler wrote: Is 18u morgenavond correct?

Ik hoop dat er wat meer info komt voor de preorders donderdag voor de Pro.
BST = British Standard time en dat is 1u eerder dan bij ons. Dus bij ons is het om middernacht de nacht van dinsdag op woensdag.
De dag begint op 00u00 en eindigt op 23u59.
zenmaster wrote: 23 Sep 2024 19:39 Astro Bot Remastered?

Ik wil niks voor mezelf spoilen, maar ik hoop nog eens wat meer te zien van Death Stranding 2. Of Hades 2 op PS5...
Waarom zouden ze de Astro game die net uit is, opnieuw remasteren?
Hoogstens een patch voor de pro om hem pro enabled te maken, maar dat is er waarschijnlijk al lang.

Astro's Playroom werd met de PS5 geleverd dus ook geen remaster nodig, hoogstens een pro patch.

Maar misschien bedoelde je Astro bot rescue mission voor PSVR1 remasteren naar PSVR2?
Al denk ik dat ze dan misschien eerder geneigd gaan zijn om een nieuwe astro game voor PSVR2 te maken en dat zal dan nog wel even duren aangezien de nieuwe Astro game nog maar net uit is.



Ik verwacht zelf niet zo heel veel eigenlijk. Op een of andere manier is het voor mij de laatste jaren moeilijk om me nog op te hypen voor een showcase. Misschien gewoon iets te vaak voorgehad van 'oh, ziet er leuk uit!' en dan iets later iets van: online only game, mass multiplayer, live service, battle royale, ... erachteraan en dan haak ik af en ben ik teleurgesteld.
Misschien dat er voor de PSVR2 nog wat leuks komt.
Image

Re: Quick News Topic

2750
Kolm wrote: 23 Sep 2024 20:30
NTGSruler wrote: Is 18u morgenavond correct?

Ik hoop dat er wat meer info komt voor de preorders donderdag voor de Pro.
BST = British Standard time en dat is 1u eerder dan bij ons. Dus bij ons is het om middernacht de nacht van dinsdag op woensdag.
De dag begint op 00u00 en eindigt op 23u59.
zenmaster wrote: 23 Sep 2024 19:39 Astro Bot Remastered?

Ik wil niks voor mezelf spoilen, maar ik hoop nog eens wat meer te zien van Death Stranding 2. Of Hades 2 op PS5...
Waarom zouden ze de Astro game die net uit is, opnieuw remasteren?
Hoogstens een patch voor de pro om hem pro enabled te maken, maar dat is er waarschijnlijk al lang.

Astro's Playroom werd met de PS5 geleverd dus ook geen remaster nodig, hoogstens een pro patch.

Maar misschien bedoelde je Astro bot rescue mission voor PSVR1 remasteren naar PSVR2?
Al denk ik dat ze dan misschien eerder geneigd gaan zijn om een nieuwe astro game voor PSVR2 te maken en dat zal dan nog wel even duren aangezien de nieuwe Astro game nog maar net uit is.



Ik verwacht zelf niet zo heel veel eigenlijk. Op een of andere manier is het voor mij de laatste jaren moeilijk om me nog op te hypen voor een showcase. Misschien gewoon iets te vaak voorgehad van 'oh, ziet er leuk uit!' en dan iets later iets van: online only game, mass multiplayer, live service, battle royale, ... erachteraan en dan haak ik af en ben ik teleurgesteld.
Misschien dat er voor de PSVR2 nog wat leuks komt.
Ik veronderstel een steek naar Sony toe aangezien ze van plan zijn om bv. days gone (wat 5 jaar oud is ofzo) te gaan remasteren :p En er de ene na de andere remaster/remake lijkt aan te komen van hun ps4 games...
Image

Re: Quick News Topic

2751
Ik was mee dat de dag begint om 0000u en eindigt om 2359u :P Maar ik was niet zeker van het uur, omdat we 0000u nog nooit hebben gehad. Of misschien wel, maar dan weet ik het niet meer :lol: Ga er alvast niet voor opblijven denk ik, 's anderdaags direct zien op youtube dan.

Kolm: ik denk dat Zenmaster sarcastisch was met de Astro Bot Remastered => vanwege de Horizon Remastered game die is aangekondigd en algemeen de remastered games wat we de laatste jaren al hebben gekregen. ;)
Image