Re: PlayStation 5

2253
Sanity penguin wrote: 26 Sep 2024 15:54 Ook daar zal wel iemand op springen die gek genoeg is en bovenal te veel geld heeft. Het is waard wat de zot ervoor wilt geven :shhhh:
Als je ziet wat de 20th anniversary PS4 opbracht op de GM veiling.. Dan is dit zijn geld niet waard. Maar er zullen er jammer genoeg wel zijn. Ik vond trouwens om gewoon de Pro te bestellen het niet echt een stormloop was. Kwam enkel door die Limited edition. Inmiddels zijn alle consoles wel uitverkocht, maar dit was toch anders dan de PS5 launch.
Image

Re: PlayStation 5

2255
Sanity penguin wrote: 26 Sep 2024 16:22 Ik had/heb wel het idee dat er heel wat tegenkanting tegen de pro is omwille van de prijs (of toch in combi met weglatend diskdrive).
Maar goed; zo'n dingen blijven wel verkopen natuurlijk.
Ik moet eerlijk zeggen dat er stilletjesaan een ommekeer bezig is. Of toch net iets wat meer interesse voor de Pro. Dat was al zo net voor de State of Play maar zeker erna. Tis beetje jammer dat Sony ook daar weer de kans heeft laten liggen om de Pro wat meer in de aandacht te zetten met wat meer titels buiten de first party titels.
Het is opmerkelijk hoe de tegenkanting was bij de aankondiging van de Pro, niemand ging er ééntje kopen (behalve ikzelf :D ), maar hoe er dan gisterenavond en deze morgen en vandaag zoveel mensen zijn die er ééntje hebben willen preorderen. De 30th anniversary limited edition zit er voor een groot stuk tussen, maar die heeft mij eerlijk gezegd nooit aangesproken. Ook Limited edition controllers zeggen mij doorgaans weinig. De Astro Bot controller niet gekocht en deze van Fortnite of de Chroma collection.. Meh. De Edge controller misschien, maar om er nu ééntje te kopen die 30 jaar Playstation viert... Het is allemaal relatief.

Ik kijk echt enorm uit naar de Pro, kan niet wachten om GT7, de Horizon remaster en Forbidden West (PS5 Pro enhanced) te spelen. De game waar ik het meeste naar uitkijk om op de Pro te spelen is Alan Wake II. Die game ziet er gewoonweg schitterend uit vind ik met dat sfeertje. Heb trouwens ook nog TLOU II te spelen en er zijn er nog een pak meer dat ik nu even vergeet.
De prijs is echt wel niet te onderschatten, maar ik vermoed dat in 2025 de Pro een serieuze verkoopboost gaat krijgen met games als GTA VI, Monster Hunter Wilds, Death Stranding 2 en Ghost of Yotei.
Image

Re: PlayStation 5

2256
GTA kan inderdaad nog wel eens voor wat extra zorgen, zeker als dat in pakketvorm zou worden aangeboden.
Begrijp mij niet verkeerd; moest mijn PS5 de geest geven, dan zou ik ook wel voor een PRO gaan. Maar *hout vasthouden* de consoles die ik in het verleden heb gehad hebben altijd goed standgehouden (ook met liefde behandeld uiteraard :lol: ) dus hopelijk zal het niet nodig zijn.
Image