Amai, eindelijk eens iemand anders om de afwas te doen...
Welcome back! En ja... Soms wordt er 3 dagen niks gezegd, maar dat hoeft niet. Blijft een toffe plek en toffe mensen.
Re: Voortbestaan PXTR
33Altijd leuk als je weer eens even komt buurten! Ik ben het volledig met zenmaster eens. Soms schiet het er bij mezelf ook bij in om hier even te komen, de laatste tijd weer even wat vaker dan eerder helaas, maar de plek blijft trekken, omdat het een toffe plek is dankzij de toffe mensen....
Re: Voortbestaan PXTR
35Zo is dat hier ook Billie. Ik reageer vaak niet, of vergeet het. Soms check ik dit hier even zoals sociale media voor het geval er iets 'belangrijk' is gebeurd in gamewereld. Fomo heb ik niet want gamen is al lang geleden. Eigenlijk kan ik zeggen dat ik ermee ben gestopt zelfs zonder echte aanleiding. Andere prioriteiten. Maar het zit dagelijks in mijn gedachten. Het waren leuke tienerjaren. Mss ben ik toch ergens (een beetje) verslaafd. Vele toppers heb ik ook nog nooit opgestart zoals Horizon's, Days Gone, AC's vanaf Unity, Spider-Man, TLOU II,....... Ik heb nog veel andere hobby's ook dus keuze(stress) maken ;p
Sent from my EB2103 using Tapatalk
Sent from my EB2103 using Tapatalk