RoyVdW wrote: 28 Oct 2024 20:45
Een voltijdse job dus voor je dat gamen. Ja tijd waar haal je die vandaan eigenlijk? Luxepaard

Vraag me af wat je doet in't dagelijks beroepsleven.
Sent from my EB2103 using Tapatalk
Ik werk gewoon fulltime 40u/week en dat is exclusief pauze en reistijd, al werk ik meestal 3 dagen thuis. En het laatste jaar game ik doordeweeks een heel stuk minder door vermoeidheid.
Sowieso ben ik al blij dat ik af en toe terug wat grotere/complexere games kan spelen want de afgelopen 3-4 jaar lukte dat door vermoeidheid een hele tijd niet. Al is AC Rogue maar iets van 30-40u en geen 100+ zoals Origins/Odyssey/Valhalla, Valhalla zou nu nog niet lukken.
Mijn dag is ook nog steeds opgeschoven tov 'normaal' dus ik begin pas rond 10-11u te werken, maar dan wel tot 18u30-19u30 en als ik thuiswerk soms nog later omdat ik dan doorheen de dag iets meer pauze (moet) nemen.
Daar staat wel tegenover dat ik bijna geen tv/series/films kijk maar in plaats daarvan game => tov de meeste mensen zit hier het grote verschil.
En in het weekend kan ik ook maar 1 vd 2 dagen iets 'vermoeiend' doen want als ik dat beide dagen doe dan kom ik de volgende werkweek niet door. De tweede dag (pas na 12-13u) is dan meestal een afwisseling tussen gamen en dingen in huis doen, alles in huis in 1 keer doen lukt namelijk ook niet door die vermoeidheid.
Ik denk dat het beeld van mijn laatste paar posts in het platinum topic redelijk vertekend is tov de werkelijkheid. De eerste was een overzicht van het afgelopen jaar ongeveer en de derde waren bijna allemaal dingen die op 1-2 trophies na klaar stonden om te halen na platinum 400/trophy 20000. Daar zitten ook veel games tussen die nog geen 10u waren omdat het niet altijd lukt grotere games te spelen. Zoals de Hidden cats games, deze vind ik leuk, maar ze zijn voor mij erg makkelijk dus ik ben er vaak op een avond al door.