Op die manier heeft het ding wel al veel meer nut. Maar ja, dan moet je ook weer eerst Premium betalen.
Nee, ik heb hem eigenlijk snel geannuleerd, jammer genoeg. Deels om die reden van hierboven. 1, je moet eigenlijk veel digitale games hebben om hem ten volle te benutten, ofwel telkens nog je game wisselen. En 2, ik wou toch liever de controller, en mijn gezond verstand zei, één van de twee, jongetje.
Het heeft potentieel, maar ik ga er toch nog even mee wachten.
Re: Remote Play - PS Portal / Backbone / ...
17Nice, eindelijk de functie die het al van bij aanvang had moeten hebbenNTGSruler wrote: 20 Nov 2024 07:36 Toch wel het vermelden waard. PS Premium eigenaars hebben nu de optie in bèta om PS5games rechtstreeks te streamen op de Portal via cloudgaming. Je hoeft geen remote play meer te doen, dus je console moet niet aanstaan. Je hebt alleen degelijke wifi nodig waar je bent. Vanaf morgen zou het wereldwijd waar er PS Premium beschikbaar is moeten werken.
https://www.pushsquare.com/news/2024/11 ... 9IZJ0ZtpmA
@Zenmaster: Morgen ontvangst van 30th anniversary Portal?
18@Zenmaster: ah ok, jammer dat je alsnog heb geannuleerd. Dacht je blij te maken hiermee
@Sanity: ben jij tenminste blij ermee
Zelf heb ik het altijd wat afgehouden. De Portal heeft potentieel, zeker met deze update nu, maar ik speel vrijwel altijd op console en televisie.
Het zou dan sporadisch thuis eens beneden zijn, maar aangezien mijn vrouw nu ook geen probleem ervan maakt dat ik boven game, lijkt het mij niet echt nuttig de Portal in huis te halen.
En je moet idd PS Premium hebben. Nu ja je moet upgraden als je niet die Tier hebt, maar aan de andere kant maakt het Premium dan weer iets meer waar voor je geld.
@Sanity: ben jij tenminste blij ermee
Zelf heb ik het altijd wat afgehouden. De Portal heeft potentieel, zeker met deze update nu, maar ik speel vrijwel altijd op console en televisie.
Het zou dan sporadisch thuis eens beneden zijn, maar aangezien mijn vrouw nu ook geen probleem ervan maakt dat ik boven game, lijkt het mij niet echt nuttig de Portal in huis te halen.
En je moet idd PS Premium hebben. Nu ja je moet upgraden als je niet die Tier hebt, maar aan de andere kant maakt het Premium dan weer iets meer waar voor je geld.
19Ik probeer nu elk weekend een kleine game op de PSVita uit te spelen. Kwestie van een beetje plaats te maken