Re: PlayStation Plus
3016Heb al een tijdje premium met vervaldag 01/2025. Als ik nu wil verlengen toch ook gewone volle pot aan €151
Moderator: Leaderboard Group
Ik had deze keer toevallig dus wel korting op essential terwijl ik nog een lopend essential abo had tot in maart. Alleen lijk ik zo ongeveer de enige te zijn waardoor we de oorzaak niet kunnen verklaren, maar ik zeg geen nee daartegen!RoyVdW wrote: 23 Nov 2024 21:54 Bestaande leden krijgen die korting ook niet. Dat is zoals bij telecom operators. Je moet gewoon opzeggen dan zullen ze smeken om terug te komen met dikke deals. Zo bestel ik dus altijd maaltijdboxen nooit aan de normale prijs.
Sent from my EB2103 using Tapatalk
Het was dan uiteindelijk ook al paar jaar geleden dat je verlengd hebt? Allez afgaande op je vorige posts? Dat kan misschien een reden zijn waarom je wel korting zag/kreeg.Kolm wrote: 24 Nov 2024 00:45Ik had deze keer toevallig dus wel korting op essential terwijl ik nog een lopend essential abo had tot in maart. Alleen lijk ik zo ongeveer de enige te zijn waardoor we de oorzaak niet kunnen verklaren, maar ik zeg geen nee daartegen!RoyVdW wrote: 23 Nov 2024 21:54 Bestaande leden krijgen die korting ook niet. Dat is zoals bij telecom operators. Je moet gewoon opzeggen dan zullen ze smeken om terug te komen met dikke deals. Zo bestel ik dus altijd maaltijdboxen nooit aan de normale prijs.
Sent from my EB2103 using Tapatalk
Kan uiteindelijk toch niet echt zonder...
Return to “PlayStation Network Gaming”