Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11617
Sanity penguin wrote: 26 Nov 2024 12:37 - Mrs. Penguin gisteren met spoed geopereerd aan galblaas en eruit gehaald.
+++ dat ze geopereerd is. Stond ingepland voor over 2 weken maar was ondraaglijk aan het worden en na zoveelste crise naar spoed gegaan waar ze het direct gedaan hebben.
++ week verlof dan maar :lol:
Van harte beterschap en een bloemetje aan Mrs. Penguin. :cool: :flow:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

11618
Sanity penguin wrote: 26 Nov 2024 12:37 - Mrs. Penguin gisteren met spoed geopereerd aan galblaas en eruit gehaald.
+++ dat ze geopereerd is. Stond ingepland voor over 2 weken maar was ondraaglijk aan het worden en na zoveelste crise naar spoed gegaan waar ze het direct gedaan hebben.
++ week verlof dan maar :lol:
Véél gamegenot!

En beterschap aan Mrs. Penguin!

++Zelf deze middag ook naar huisdokter om draadjes te verwijderen uit 2 ingrepen aan mijn rug (Lipoom en cyste).
-- Al weken niet kunnen/mogen sporten en ik loop de muren op. Nogal geïrriteerd.
Image

11623
--- deze week gaat het stukken minder.
Op werk ging het niet goed met m'n fibro (of misschien iets anders) dus dokter gebeld, gisteren bloeddruk gemeten en die is niet goed. Dus volgende week bloed laten prikken en kijken of ze daar wat kunnen vinden.

Laatste paar weken was het wel vaker iets minder maar niet zoals nu. Misschien nog iets te maken dat ik bijna heel oktober niet goed in orde was.

++ Morgen uiteten om te vieren dat m'n vader met pensioen is.
Image