Re: PlayStation 5

2416
Hoeveel uur in totaal ruler? Of wil je dat niet delen? :P
Als endurance events het enige is wat je mist in GT7 dan zeg ik alsnog: goed gedaan aan de ontwikkelaars. Ik ben nog altijd anti online en blijf daarom GT7 mijden, maar voor mij zouden de endurance events ook sowieso niet hoeven. Het kwam vaak neer op lang en saai je rondjes blijven rijden zonder enige spanning. Spanning toevoegen in een 24-uurs event (of 3 uur + of whatever) zou dan juist weer heel oncomfortabel zijn ook juist weer, dus voor mij zouden ze die nooit echt goed kunnen maken...
Image

2417
Ik denk dat misschien alleen Kolm over mijn aantal gespeelde uren kan zitten

Top 5:
1. Final Fantasy 7: Rebirth (226 uur)
2. Gran Blue Fantasy Relink (172 uur)
3. Diablo 4 (120 uur)
4. Dragon's Dogma 2 (85 uur)
5. Suicide Squad Kill the Justice League (70 uur)
Image

2418
Marty wrote: 14 Dec 2024 17:19 Ik denk dat misschien alleen Kolm over mijn aantal gespeelde uren kan zitten

Top 5:
1. Final Fantasy 7: Rebirth (226 uur)
2. Gran Blue Fantasy Relink (172 uur)
3. Diablo 4 (120 uur)
4. Dragon's Dogma 2 (85 uur)
5. Suicide Squad Kill the Justice League (70 uur)
Dan moet dat ding wel een keer gaan werken....

Krijg enkel de eerste pagina te zien en daar beweren ze in een pop-up linksonder dat ik de volle 245 games heb gespeeld sinds ik mijn account in 2007 ben gestart. PSNP zegt toch iets anders :q:
Image

2420
Hij heeft zich bedacht en werkt!

1. Fallout 76 400u (1000+ in totaal en grotendeels vorig jaar gespeeld)
2. Far Cry 6 136u
3. Alice in Wonderland 87u => jigsaw puzzle maar 12 afbeeldingen in 5-6 formaten en grootste was 735, dus duurde ff :P
4. Dead Rising 2 64u
5. Epic Mickey Rebrushed 44u

Het ontbreken van PS3 games is vooral voor december erg duidelijk, zogenaamd nog maar 13u gespeeld deze maand.

Totaal 1030u, maar opnieuw... zonder PS3 en PSVita dus.
Image

2426
Mijn statistieken genereren niet want heb er geen. Bij mijn weten heb ik dit jaar niet gegamed. Geen tijd door werk en andere hobby's.... Iedereen zich goe geamuseerd precies +1000u wnr en hoe doe je dat seg ;p

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image

2427
Marty wrote: 16 Dec 2024 18:23 Dan ga ik mijn uren hier maar nier noemen in m'n eentje... :ninja: 1591 uur :ninja:
Haha! Lekker man! Ik denk dat niemand hier je om deze statistiek veroordeelt ;), eerder wat jaloerse blikken, haha! Ik zou heel graag meer willen (kunnen) gamen, maar kids zijn belangrijker, relatie ook. En dan is er nog vrienden, sport, werk, familie etc. Daarbinnen stel ik prioriteiten die een ander weer anders zou stellen. Plus dat ik in mijn schooltijd (of voor kids etc.) natuurlijk zelf ook veel meer kon gamen nog.
Image

2428
zenmaster wrote: 02 Dec 2024 11:56 Vandaag is de nieuwe aangekomen. Deze keer in een stevige verpakking. De controller en doos zijn deze keer oké dus blij, maar toch opnieuw is de "stevige" verpakking helemaal geplet. Lijkt wel of ze het opzettelijk doen. Soit, de eerste controller stuur ik nu terug in de geplette doos. :q:
Bol heeft deze week teruggestort en ik heb 1 goede controller, dus toch nog goedgekomen. :)
Image

2430
Sanity penguin wrote:Lichtjes offtopic maar ik had gisteren een hoofdtelefoon van Sony besteld via Bol. Komt die ook gewoon los geleverd in die originele doos, zonder verpakking erover. Flats, sticker op de doos...
Ik zie het probleem niet, enkel dat deze dan gevoeliger zou zijn voor beschadiging. Het is enkel maar een besparende milieubewuste aanpak om de afvalberg te reduceren niet meer dan normaal. De sticker kan je er eventueel afpulken. Een koptelefoon heeft nu niet veel meerwaarde aan de doos, ook als je hem wil verkopen.

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image