Re: Final Fantasy VII Remake

287
Gisteravond die toch maar even geprobeerd. Ik had Odin op +- 100HP nog te staan.... totdat ie all out rampage style ging... :(
Zou fijn zijn om binnenkort een keer langere tijd achtereen te kunnen spelen. Wat jij eerder al aangaf: irritant hoe lang zo'n serie battles duurt...
Image

288
Nu bij de eerste poging gelijk gehaald. Bonds of Friendship daarna nog 1x geprobeerd (was toch lekker bezig). Voor het eerst tot bij Odin gekomen, maar helaas ging die een stuk vlotter all out rampage style weer. En dan is Zack toch echt een mindere partner om bij je te hebben dan Sephiroth...
Image

291
Gisteravond de eerste poging nog gesneuveld bij de Iron Giant, wat me eigenlijk nooit gebeurt. Erg frustrerend dus. Maar.... de volgende run t/m Odin gekomen EN GEHAALD! FINALLY!

Eindconclusie (platinum bewaar ik idd voor de 200ste...): een van de beste games ooit wat mij betreft. Dat blijft het origineel voor mij, Remake was al erg goed, maar deze game zit zó goed in elkaar... Het is een van die games waarvan je het jammer vindt dat er niets meer is om voor te spelen (al was Bonds of Friendship randje te frustrerend).
Image