Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11687
+ in Keulen momenteel voor een concert(je) van Mico. Een Canadees waar mijn dochter gek van is. Ooit ontdekt via de Epic musical. Ik ben er niet met mee maar het blijkt een heel ding te zijn.

Dus ja, wat doe je dan maar om je tienerdochter blij te maken :lol:

Wel nog leuk dat het een betrekkelijke kleine venue is. Kort op podium en achteraan een bar waar ik wat kon hangen :lol:

- nou daar ook wel wat, maar dat post ik weldra wel eens in de afgesloten afdeling :)
Image

11690
---- Sinds vorige zondag een verkoudheid. Heb het lang kunnen vermijden. Ondertussen al 2 maand keihard aan het trainen voor de halve triathlon en de laatste 2 weken voelde ik mij wel vermoeid. Dus ergens logisch dat je dan mogelijks wat bacteriën oppikt ergens. Deze week was zowiezo een herstel week kwestie volume, maar nu werd ik dus verplicht dit te doen. Ik had in mijn hoofd om gisteren terug iets te doen, maar ik voelde mij gisteren nog echt niet top. Ook niet vandaag trouwens. Morgen heb ik een belangrijke afspraak, en dit weekend werk ik gans het weekend, dus ik vermoed dat deze week kwa sport er echt niets zal gedaan worden. Voor mijn doen ga ik hier relatief goed mee om, dat zou vroeger wel anders zijn geweest. Wijsheid komt met de jaren, ik heb ook zéér mooie progressie gemaakt de laatste 2 maanden en de wedstrijd zelf is nog een 7tal maanden weg, dus no panic. Maar ik hoop maandag toch mijn routine terug te kunnen oppikken!
Image

11694
NTGSruler wrote: 28 Feb 2025 09:02 Ah het komt allemaal goed. Ik vermoed dat momenteel de helft van Europa aan het snotteren is :D

Het positieve was dat ik gisteren en eergisteren nog eens rustig paar uur na elkaar kon gamen!
Het klink ook alsof het met het lopen nu wel opnieuw allemaal lukt? Want ik herinner me dat je een beetje in een sukkelstraatje zat daarmee...
Marty wrote: +++ alweer vakantie
--- Monster Hunter pas wordt pas laat in de avond bezorgt.

++/-- dan maar aan voorjaarschoonmaak beginnen.
Maar eigenlijk geen zin om het af te maken maar alles staat nu midden in de woonkamer op een hoopje :lol:

+++ weekje nog tot Suikoden :cool:
Zo herkenbaar dit! Begin je vol energie en goede moed aan iets maar als het helemaal overhoop staat is het plots 'op' :silly:
Image

11696
@Kolm: idd.
Alles gaat vlot nu, maar ik ben dan ook zéér voorzichtig ermee. Ik doe elke week minimum 1x versterkende oefeningen en vóór het lopen een doorgedreven warm up.
Praktisch elke dag foamrollen+stretching.
Ik loop ook nog steeds op lichtere intensiteit = traag en makkelijk. Volgende week heb ik voor het eerst een tempo training op het programma, dus even kijken hoe dat gaat aanvoelen.
Maar aangezien ik 3-4x per week naar fitness ga, 2x zwemmen, 2x fietsen, 2x lopen moet ik zeggen dat het gewoon goed gaat.
Begin april doe ik een eerste test waarbij ik alles na elkaar ga doen (zwemmen/fietsen/lopen), weliswaar kleinere afstanden.
Image

11697
--- Een paar maanden geleden zat ik op café met een van mijn beste vrienden en toen heb ik voor de eerste keer contact gehad met de beste vriendin van zijn lief. Wat volgde was weken van geplaag van die kameraad en zijn lief over mij en dat andere meisje, voornamelijk omdat ik haar type wel zou zijn + dat we qua interesses en persoonlijkheid heel dicht bij elkaar leunen. Goed, op een gegeven moment heb ik in beschonken toestand toegegeven dat ik haar wel knap vond.
Begin vorige maand werd ik uitgenodigd op een verjaardagsfeestje om mijne kameraad gezelschap te houden omdat er enkel maar meisjes aanwezig waren. Bleek het gewoon een opgezet spel te zijn om mij in contact te brengen met dat ene meisje. En het was best een verwarrende, vreemde en heel ongemakkelijke avond want iedereen was er blijkbaar ook van op de hoogte. Uiteindelijk was het best nog wel een leuke avond, maar het leek rechtstreeks uit een sitcom te komen.
Maar ze zou toegegeven hebben mij wel leuk te hebben gevonden toen ik vertrokken was. Resultaat: ik heb haar op date gevraagd en deze zondag zijn we dan ook samen weg geweest. En inderdaad: we hadden heel wat gemeenschappelijke kenmerken + het feit dat ik haar ook nog eens aantrekkelijk vond + dat we toch wel goed overeen leken te komen, maakten van het geheel wel het perfecte plaatje.
Tot ik gisteren te horen kreeg dat ze blijkbaar momenteel niet op zoek zou zijn naar een relatie en er dus ook niet voor openstond. Enkel maar vriendschappelijk. En eerlijk gezegd heeft me dat heel diep geraakt wel.
Ik heb na jaren nog eens hoop durven hebben en die muur rond mijn hart laten afbrokkelen om uiteindelijk toch terug gekwetst te worden. Mijn vrienden zijn "trots" op mij omdat ik de stap heb gezet, maar dat zijn loze woorden. Precies alsof ik idioot ben die niet met een meisje durft te praten. Ik ben voornamelijk kwaad op mezelf dat ik het weer zo ver heb laten komen en dat ik mijn gevoelens zo bloot heb gesteld aan haar en mijn vrienden. En dat voelt ergens vernederend en zo oneerlijk aan.
Soit, bedankt voor de aandacht!
Image

11698
Ik snap je frustraties wel Mr Wolf. Het lijkt mij niet leuk in een situatie te worden gegooid die helemaal opgezet is voor jou en waarbij het dan vermoedelijk lijkt alsof alle ogen de hele tijd op jou gericht staan. Hopelijk hebben je vrienden het wel de beste bedoelingen gedaan en misschien kan er alsnog iets uit voortkomen?
Ik ben een paar jaar gewoon bevriend geweest met mijn vrouw vooraleer wij samen zijn gekomen en intussen zijn we al 15 jaar getrouwd :).

Toegegeven, dat bevriend zijn was dan wel eind middelbaar, dus waarschijnlijk niet helemaal vergelijkbaar met jouw situatie. Maar het lijkt alleszins wel alsof jullie goed met mekaar kunnen optrekken en dat is misschien een prima startpunt for future endeavours?
Image

11699
Ik denk dat het goed is Mr.Wolf dat je even je hart hebt kunnen luchten. Zie ook de ervaring van Sanity. Probeer je over de verhalen van de anderen heen te zetten en geniet van de momenten dat je met dat meisje samen leuke dingen kunt doen. Zoek in eerste instantie niet meer dan alleen de vriendschap. Misschien groeit er ooit iets mogelijk ook niet maar trek je niet teveel aan van de anderen, we zijn nu eenmaal niet aalemaal hetzelfde.
Sterkte voor nu en leef je eigen leven. :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

11700
Ik sluit me hierbij aan Mr. Wolf! Geef niet op en blijf geloven dat liefde het altijd waard is, ook al doet het soms verrekte veel pijn.
En ik zeg het regelmatig, maar ik ken genoeg stellen in mijn omgeving die begonnen zijn als vrienden (net als Mr. en Mrs. Penguin), ook na hun middelbare schooltijd ;). Ik begrijp dat deze uitkomst niet hetgeen is waar je op gehoopt hebt en waar je vast de nodige dagdromen van hebt gehad, maar zie het niet als een gesloten deur. Misschien dat het een smoesje is om je af te wimpelen, maar misschien is ze inderdaad niet op zoek naar een relatie op dit moment, maar kan de nodige tijd in vriendschap met jou ervoor zorgen dat ze er over een tijdje wél voor open staat. En misschien wil jij dan nog wel dicht bij haar in de buurt zijn als het zo ver is... ;)
Image