Re: Pronken met je Platinums

5073
zenmaster wrote: 13 Feb 2025 10:52 Ook niet. Ik weet er niks over, maar de game wordt zo verheerlijkt dat ik hem in de lijst had gezet.
Voor Kerst mocht mijn vrouw kiezen tussen Bloodborne, Sekiro en Astro Bot. Het werd dus Bloodborne GOTY. :) ...en sokken.

:lol: Mij zegt Bloodborne niets, another Souls game is mijn mening erover :q: Maar elk zijn ding/genre natuurlijk.
Image

5074
zenmaster wrote: 11 Feb 2025 09:18 Haha, ja. Daar komt het op neer. :lol:

Goed zo, Marty! Leuke game? Is die nu enkel FPV?
Ja, alleen fpv. Game is prima maar heeft wel wat issues met framerate in sommige levels, npc's die niet mee lopen en je daarom een checkpoint moet herladen, anders kom je niet verder en soms vijanden die in de vloer zitten en je alleen hun hoofd ziet

@Ruler

Dat ga ik niet doen, Die dagen zijn allang voorbij :lol:
Image

5075
Ik vond Bloodborne zelf een zeer toffe game en de enigste soulsborne game die ik ooit heb uitgespeeld (bij dark souls 3 gestopt bij de eindbaas).
Het snellere karakter dan dark souls in combinatie met de setting maakte dit wel echt een toffe game! Het is zo de Lovecraftian horror dat het een toffe stijl geeft :p
Image

5081
Vond hem wel grappig, wel wat kort.
Humor moet je wel liggen.

Maar ook hier wat problemen met gameplay, vijanden die vast zitten in een base en je die dan niet kan killen. Wat wel moet omdat je daar een item krijgt.
Dus moet je checkpoint herladen.

Vijanden die door muren heen schieten. Trophies wat niet direct unlocked maar je de eerst terug moet naar hoofdmenu en dan weer continue.

Endgame grind, iets teveel van het goede.
Gelukkig kun je als je een vijand hebt gekilled, die je nodig hebt, dan checkpoint herladen en je begint dan weer aardig dicht in de buurt van die vijand.
Image