Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11701
Marty wrote: 13 Feb 2025 20:32 Ondertussen gaat het stukken beter. In de afgelopen weken "maar" 3 keer last gehad.

++Dus ook weer bezig met afvallen. Zit nu voor het eerst sinds 15-20 jaar onder de 93 kilo (92,65kg). Hopelijk eind maart onder de 90kg.
Ondertussen helaas weer rond de 94-95 kilo. Maar dat hoeft niet slecht te zijn aangezien mijn riem nu in laatste gaatje kan en ik een broekmaat smaller aan kan

Dus dat maar even een noteren als ++++ :D
Image

11703
@Mr.Wolf: ah je stelt je hier ook open en bloot aan enkele "onbekenden" denk ik dan? Voor wat het waard is: later als je ouder bent en deze situatie zal herinneren zul je er eens goed om lachen, dat ben ik zeker.
Het is altijd moeilijk om gevoelens opzij te zetten, dat hoeft ook niet per se. Positieve is dat je een leuke tijd hebt gehad samen en dat er misschien een herhaling komt.
Tis jammer dat je als je jonger bent, dit als het ergste wat er is kan aanvoelen en je (nog) niet in staat bent zulke zaken te relativeren.
Kzou zeggen zit er niet mee in, hoe moeilijk het nu ook lijkt.
Image

11706
Ja, overal staat ps5 versie.
Maar bij sommige sites als je via budgetgaming kijkt linkt de ps5 versie naar de switch versie.

Nu maar bij Nedgame besteld. Enige die hem nog heeft. Mediamarkt ook nog maar daar is ie €60.

Hoop wel dat ik mijn €10 coupon wel terug krijg bij bol.

@Paveman
Hoop dat je de goede hebt ontvangen. Staat nu ook een review op bol dat iemand anders ook de switch versie heeft ontvangen.

Dit komt waarschijnlijk omdat bol de ean nummers heeft verwisseld.

Nedgame's versie linkt op dezelfde manier als die van bol dus hopelijk gaat dit wel goed en krijg ik gewoon de ps5 versie.
Image

11711
Marty wrote: 07 Mar 2025 14:18 Dat kan ik jullie vertellen zodra dhl is langs geweest vandaag.

Op de site van nedgame stond gisteren iig dat de switch versie was uitverkocht. :lol:

Edit:

Het is de PS5 versie. :D
Phew, er is hoop! :lol:
NTGSruler wrote: Bol.... Daar gaat tegenwoordig ook méér verkeerd dan wat anders (ik herinner mij het debacle van de 30th anniversary controller van Zenmaster). Kwaliteit is toch ook achteruit gegaan van Bol.
Dat van zenmaster en mij had vooral met verpakking the maken. Ergens is er toch een poppetje dat beslist hoe het verpakt gaat worden en dat poppetje heeft ook als opdracht vanuit allerlei management en ook overheden om verpakkingen zo goedkoop, passend en ecologisch mogelijk te maken... Maar als dat poppetje niet door heeft dat het iets is waarbij de doos ook belangrijk is... dan krijg je dat soort fratsen.

Net zoals mediamarkt ook de PS5 van paveman opstuurde door gewoon het adres label op de PS5 doos te plakken. Eentje kwam aan en de andere niet. Gek hé?
Image

11712
Kolm wrote: 07 Mar 2025 16:44
Marty wrote: 07 Mar 2025 14:18 Dat kan ik jullie vertellen zodra dhl is langs geweest vandaag.

Op de site van nedgame stond gisteren iig dat de switch versie was uitverkocht. :lol:

Edit:

Het is de PS5 versie. :D
Phew, er is hoop! :lol:
NTGSruler wrote: Bol.... Daar gaat tegenwoordig ook méér verkeerd dan wat anders (ik herinner mij het debacle van de 30th anniversary controller van Zenmaster). Kwaliteit is toch ook achteruit gegaan van Bol.
Dat van zenmaster en mij had vooral met verpakking the maken. Ergens is er toch een poppetje dat beslist hoe het verpakt gaat worden en dat poppetje heeft ook als opdracht vanuit allerlei management en ook overheden om verpakkingen zo goedkoop, passend en ecologisch mogelijk te maken... Maar als dat poppetje niet door heeft dat het iets is waarbij de doos ook belangrijk is... dan krijg je dat soort fratsen.

Net zoals mediamarkt ook de PS5 van paveman opstuurde door gewoon het adres label op de PS5 doos te plakken. Eentje kwam aan en de andere niet. Gek hé?
Ja er zit absoluut wel iets in wat je zegt :) Persoonlijk merk ik dat ik tegenwoordig altijd naar alternatieven ga zoeken buiten Bol en Coolblue terwijl ik vroeger blindelings van die sites ging bestellen. Als je dan wat zoekt, vindt je meestal wel iets goedkoper en dan bestel ik het daar.
Image

11714
Mr.Wolf wrote: 04 Mar 2025 19:17Soit, bedankt voor de aandacht!
Heel vervelende situatie :sad:
Ook al is het moeilijk om nu mee om te gaan, het kan ook een les zijn in wie je echt als vrienden kunt beschouwen en op wie je kunt vertrouwen (wat doorheen de jaren helaas wel eens kan veranderen). Veel sterkte!

+++ Mooi lenteweer, deze namiddag leuk in de zon kunnen fietsen
+++ Morgen nog wat tijd om te gamen
+++ Veel goede optredens gepland in maart :)