Re: Wat speel je op dit moment?

3751
Euh ik denk dat dat één van de laatste games was wat Gamerke speelde toen hij hier nog regelmatig was. Die was daar best tevreden over. En is dat ook niet van Belgische makelij? Of iets Belgisch wat met de game te maken heeft? Had er eens gameplay van bekeken en het zag er nogal ingewikkeld uit. Maar ik ben dan ook een pure RPG leek.

Elden Ring is voor velen één van de meest fantastische games van de laatste jaren. Mij lijkt het alleen maar om gefrustreerd te geraken als ik niet voorbij de eerste baas zou komen. :lol:

Als we trophies spreken, heb ik nul idee hoe het zit voor beide games.
Als dit de laatste 2 games op aarde waren en ik moest kiezen koos ik persoonlijk voor Baldur's Gate 3 denk ik. :silly:
Image

3753
Zou ook voor BG3 kiezen. Wil deze zelf ook in mijn backlog zwieren, maar is weer zo´n grote game...

Hier nog steeds met Cult of the Lamb bezig. Verslavende game en leuk. Moet nog enkele dingen doen voor de platinum en dan de helft van de DLC ongeveer, maar dat kan tussendoor ook. Volgend weekend een rustig weekend en dan ga ik aan Bloodborne beginnen.
Image

3754
Heb ook wat gameplay opgezocht over BG3 en dat is toch echt wel point&click turn based. Geen idee of dat mij echt zou kunnen bekoren. Verhaal en lore trekt wel aan. Ben dan precies meer te vinden voor de open wereld toch van Elden Ring of iets dergelijk. Of mss Skyrim, die zit nog ergens via PSplus zelfs denk ik :think:
Image

3758
zenmaster wrote: 06 May 2025 10:40 Ik hoor er heel veel goede dingen over, ook over het verhaal. Ik ga hem ook kopen, maar niet aan de nieuwprijs. :q:

Hier al een paar uur bezig met Bloodborne. Cult of the Lamb intussen ook 100%.
Wat vind je van Bloodborne? Heb je al veel bosses verslagen of moeilijkheden gehad met bepaalde bosses?
Image

3760
Ik had hem nog snel gekocht toen ik hem ergens nog fysiek zag staan. Is ondertussen op nogal veel plekken uitverkocht...

Maar wat Marty zegt, eerst betere info nodig...

Ik ben zelf Doom 2016 begonnen afgelopen week door iemand anders. Oorspronkelijk met het idee dat we elkaar wat konden helpen indien nodig maar... uiteindelijk wel samen gespeeld maar niet echt beboost ofzo en alles kwam eigenlijk vanzelf wel een keer mijn kant op vallen.

Enige multiplayer trophies die ik nog mis zijn voor arcade en voor 2 armor pieces maar die armor daarvoor moet ik een paar keer prestigen om ofwel een challenge te unlocken die ik dan kan doen voor die armor, of not verder prestigen om ze gewoon zo te unlocken.
Kwestie van tijd dus :q:
Image

3761
Mr.Wolf wrote: 06 May 2025 20:13
zenmaster wrote: 06 May 2025 10:40 Ik hoor er heel veel goede dingen over, ook over het verhaal. Ik ga hem ook kopen, maar niet aan de nieuwprijs. :q:

Hier al een paar uur bezig met Bloodborne. Cult of the Lamb intussen ook 100%.
Wat vind je van Bloodborne? Heb je al veel bosses verslagen of moeilijkheden gehad met bepaalde bosses?
Ge zijt ermee aan´t lachen he? :lol: Nee, ik ben nog niet zo ver geraakt na toch al 6-7 uur. De eerste locatie is redelijk pittig. Lees ik overal ook. En het werd op een gegeven moment, na een tiental deaths, geleidelijk moeilijker. Of verduren de wapens? De gemakkelijke vijanden hadden eerst maar 2 slagen nodig en dan opeens 7 of 8...? Raar. Dus herstart, was toch nog niet ver, en dan was het weer beter.
Ik vind het wel leuk. Kan nog niet zeggen dat ik ervan geniet, want ik vind het redelijk onduidelijk waar ik heen moet, maar de game op zich is al leuk.
Image