#194 Lego DC: Super Villains + 100% DLC.
Tijd: meer dan 40u
Moeilijkheid: 2/10
Standaard Lego game zoals ik er nog een paar in de bibliotheek heb staan. Altijd wel leuk, maar ik merk toch als ik er eentje vervolledig ik er dan een tijd van genoeg van heb.
Er waren meer dan 200 gold bricks te verzamelen door de story volledig te doen, dan alle mini kits/personages/graffiti in free roam. Daarna was er nog een complete hub met verschillende secties met elk hun collectibles/challenges/races.
Het feit dat ik hiervoor een guide heb gebruikt, heeft het zo lang geduurd vooraleer ik de platinum heb behaald. Ik denk dat het zonder guide ook wel had gelukt, maar sommige gold bricks waren toch goed verstopt en waren dan nog eens verweven in verschillende opdrachten aan elkaar gelinkt. Het was ook geen sinecure om dan een gold brick te gaan opzoeken in een video.
Dus zoals ik zei: leuke Lego game, maar even genoeg Lego nu!
#195 Spirit of The North.
Tijd: denk 10-15u
Moeilijkheid: 2/10
Fantastische visuele game en zéér chill om te spelen. Echter vind ik het jammer om te zeggen, maar alle shamans verzamelen/vinden waren een dooddoener voor mij. Was gewoon aan de game begonnen en ik zat ondertussen in chapter 7 ( van de 8) toen ik doorhad dat ik mij toch door een guide ging moeten spartelen om alle shamans te gaan vinden. Had er een deel gemist. Er is gelukkig chapter select, maar doordat sommige puzzels wel wat zoekwerk vergen was het het beste om toch de volledige video te volgen met als gevolg een replay van chapter 1-6. Trouwens beste is om dan ook door te spelen tot het volgende checkpoint, anders geeft de game je geen chapter select keuze. Dan kun je alleen maar terug herstarten op het punt dat je zat. Het einde van de game gaf mij dan toch wel weer een voldaan en leuk gevoel.
@Sanity: dus als je deze zou willen spelen, zeker doen, fantastische game, maar ik zou toch zeker aanraden een notie te hebben van de collectibles of toch een guide te volgen.