Das een beetje het nadeel van PS+ Premium vind ik dat elke maand (?) verschillende titels worden vervangen. Ik zag dat GTA V erbij zat ook. Ik bedoel, das een mooie titel, maar voor diegene die GTA V nog niet hadden gespeeld, moet je op een maand tijd er zoveel mogelijk uithalen om te kunnen spelen.
Het is ook wel een beetje een tactiek om gamers aan te zetten die games die ze begonnen zijn dan toch te kopen.
Re: PlayStation Plus
3077Niet alleen premium, maar ook bij Extra.NTGSruler wrote: 27 Apr 2025 05:57 Das een beetje het nadeel van PS+ Premium vind ik dat elke maand (?) verschillende titels worden vervangen. Ik zag dat GTA V erbij zat ook. Ik bedoel, das een mooie titel, maar voor diegene die GTA V nog niet hadden gespeeld, moet je op een maand tijd er zoveel mogelijk uithalen om te kunnen spelen.
Het is ook wel een beetje een tactiek om gamers aan te zetten die games die ze begonnen zijn dan toch te kopen.
Ik denk nu wel dat GTA redelijk snel weer gaat terugkomen (net zoals de vorige keer)
3078Mr.Wolf wrote: 27 Apr 2025 19:20Niet alleen premium, maar ook bij Extra.NTGSruler wrote: 27 Apr 2025 05:57 Das een beetje het nadeel van PS+ Premium vind ik dat elke maand (?) verschillende titels worden vervangen. Ik zag dat GTA V erbij zat ook. Ik bedoel, das een mooie titel, maar voor diegene die GTA V nog niet hadden gespeeld, moet je op een maand tijd er zoveel mogelijk uithalen om te kunnen spelen.
Ik denk nu wel dat GTA redelijk snel weer gaat terugkomen (net zoals de vorige keer)
Heb er geen idee van.
Lijkt mij wel beetje zinloos om GTA V weg te nemen nu als het dan redelijk snel zou terugkomen. Laat het dan staan :rolleyes:
3079Heeft ook gewoon met licenties enzo te maken. Soms lopen die af en worden die dan ook daadwerkelijk quasibdirect terug vernieuwd. Net zoals aanbod op streamingdiensten. Soms met waarschuwingen dat ze gaan verdwijnen op er dan paar dagen later gewoon opnieuw op te staan.
3080De nieuwe PSPlus games voor 6 mei 2025
Ark: Survival Ascended | PS5
Balatro | PS5, PS4
Warhammer 40,000: Boltgun | PS5, PS4
https://blog.playstation.com/2025/04/30 ... 0-boltgun/
Iemand zei me dat Balatro wel de moeite waard was, maar kende de game voorheen nog niet en ben voorlopig nog niet overtuigd.
De andere twee... meh.
Ark: Survival Ascended | PS5
Balatro | PS5, PS4
Warhammer 40,000: Boltgun | PS5, PS4

Iemand zei me dat Balatro wel de moeite waard was, maar kende de game voorheen nog niet en ben voorlopig nog niet overtuigd.
De andere twee... meh.
3081Wat een bagger games deze maand.
Ark Survival zegt mij niets.
Balantro is een poker game en daar ga ik mijn tijd niet insteken. 2 trophies blijkbaar zéér grindy.
Warhammer net gameplay van bekeken. Nee dank u. Doet mij denken aan Doom maar ook aan Duke Nukem. Van die laatste hebben we ook eens een game gekregen via PS+ en ik heb die tegen mijn zin 100% behaald. Heb er nog nachtmerries van.
Ark Survival zegt mij niets.
Balantro is een poker game en daar ga ik mijn tijd niet insteken. 2 trophies blijkbaar zéér grindy.
Warhammer net gameplay van bekeken. Nee dank u. Doet mij denken aan Doom maar ook aan Duke Nukem. Van die laatste hebben we ook eens een game gekregen via PS+ en ik heb die tegen mijn zin 100% behaald. Heb er nog nachtmerries van.
3082Ark is wat hit and miss denk ik. Heb vrienden die er ronduit aan verslaafd zijn, weliswaar op pc. Builds met online vrienden maken en die letterlijk dagen aan een stuk constant bewaken tegen looters.
Mij zegt het ook niet veel maar ieder zijn meug zeker.
Mij zegt het ook niet veel maar ieder zijn meug zeker.
3083Ik heb onwaarschijnlijk goede dingen gehoord van Balatro, maar kaartspelletjes zijn mijn ding totaal niet. Zal het misschien wel eens een kans geven om te zien waarom iedereen er zo wild van is
3084Ik heb wat gameplay zitten kijken en... lijkt gewoon poker met modifiers. Ik zie de hype zo nog niet tenzij je gok verslaafd bent of wilt worden 
3085@Sanity: absoluut. Ieder zijn ding, zéér zeker.
@Mr.Wolf: veel plezier ermee!
@Kolm: Poker was begin mijn twintiger jaren, ondertussen ook al meer dan 20 jaar geleden, wel wat opgekomen en ik ben toen nog regelmatig met vrienden bijeen gekomen om te pokeren. Maar toen al had ik zoiets van wat is de hype hier nu eigenlijk? Om het dan digitaal te gaan spelen, ik kies dan liever een andere game.
Maar er zullen er vast wel heel veel blij zijn met deze game.
@Mr.Wolf: veel plezier ermee!
@Kolm: Poker was begin mijn twintiger jaren, ondertussen ook al meer dan 20 jaar geleden, wel wat opgekomen en ik ben toen nog regelmatig met vrienden bijeen gekomen om te pokeren. Maar toen al had ik zoiets van wat is de hype hier nu eigenlijk? Om het dan digitaal te gaan spelen, ik kies dan liever een andere game.
Maar er zullen er vast wel heel veel blij zijn met deze game.
3086Ik vind Balatro er wel leuk uitzien eigenlijk. Heb ook veel tijd verdaan in RDR2 met poker, blijf het gewoon leuk vinden. Weet alleen niet of ik zin heb om daar dan ook 80-120 uur, of meer, aan te besteden...
3087Balatro is inderdaad even heel populair geweest. Maar ja... Een kaartspel. Doe ik wel op de camping met een boek echte kaarten.
ARK heb ik een tijd geleden bekeken, alleen maar omdat ik nog altijd zeer grote dinosaurus en JP fan ben, maar zoals Sanity al zei heb ik dan veel gelezen over mensen die je base komen afbreken? Frustrerend en geen zin in.
ARK heb ik een tijd geleden bekeken, alleen maar omdat ik nog altijd zeer grote dinosaurus en JP fan ben, maar zoals Sanity al zei heb ik dan veel gelezen over mensen die je base komen afbreken? Frustrerend en geen zin in.
3088
Sand Land | PS4, PS5
Soul Hackers 2 | PS5
Five Nights at Freddy’s: Help Wanted – Full Time Edition | PS4, PS5
Battlefield V | PS4
S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy | PS4, PS5
Granblue Fantasy Versus: Rising | PS4, PS5
Humankind | PS4, PS5
Story of Seasons: A Wonderful Life | PS5
Gloomhaven Mercenaries Edition | PS4, PS5
Premium:
Battle Engine Aquila | PS4, PS5
https://blog.playstation.com/2025/05/14 ... -and-more/
3089Buiten Stalker word ik er eigenlijk niet warm van... Maar hey, laten we terug 20 titels deze maand wegnemen ter compensatie?Kolm wrote: 14 May 2025 17:39Extra + premium:
Sand Land | PS4, PS5
Soul Hackers 2 | PS5
Five Nights at Freddy’s: Help Wanted – Full Time Edition | PS4, PS5
Battlefield V | PS4
S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy | PS4, PS5
Granblue Fantasy Versus: Rising | PS4, PS5
Humankind | PS4, PS5
Story of Seasons: A Wonderful Life | PS5
Gloomhaven Mercenaries Edition | PS4, PS5
Premium:
Battle Engine Aquila | PS4, PS5
https://blog.playstation.com/2025/05/14 ... -and-more/
3090Soul Hackers ga ik wel proberen. Altijd willen kopen maar nog niet gedaan.
De games in premium worden ook slechter/minder per maand.
De games in premium worden ook slechter/minder per maand.