Re: Quick News Topic

2975
Gewoon deze link checken, echt gewoon doen.

https://www.rockstargames.com/VI

De game ziet er fantastisch uit, het geeft mij vreemd genoeg een nostalgisch gevoel van Vice City destijds, maar dan een moderne setting en een hedendaags verhaal.
De verschillende personages zien er schitterend uit, de verschillende locaties vragen gewoon om volledig te worden uitgezocht.

Even een side note: ik voel een trophy aankomen in GTA VI voor het vinden van alle wildlife. Beetje zoals RDR2. Als je de verschillende screenshots bekijkt en de verschillende locaties is er overal wel wat te vinden kwestie dieren.
Ik hoop van harte dat er GEEN missable trophies in zitten, heb geen zin om er een guide bij te leggen. GTA VI zou ik graag gewoon puur willen ervaren zoals het verhaal uitspeelt zonder de vrees om iets te missen van trophies of om terug van nul te moeten herbeginnen. Kan mij voorstellen dat 100% completion halen een serieus werkje gaat worden!
Nog een jaar wachten!!! :TT_TT:
Image

2977
Het ziet er ongelooflijk echt uit moet ik zeggen. Ben wel benieuwd naar de grootte van de game, alsook de laadtijden en hoe vlot dit alles zal spelen. De overgang naar een andere locatie bijvoorbeeld.
Hoe meer ik ervan zie, hoe pijnlijker het wordt dat we hier nog méér dan een jaar moeten op wachten. GTA V was niet mijn favoriet in de reeks, maar kwa locatie heb ik bij GTA VI nog steeds een nostalgisch gevoel naar Vice City destijds wat voorlopig mijn favoriete GTA in de reeks is.
Ik hoop in de komende tijd toch wat gameplay te zien. Met name het selecteren van wapens is iets wat ik altijd vervelend en niet zo intuïtief heb gevonden. Hopelijk zijn er daar aanpassingen gebeurd.
GTA VI 100% halen wordt weer insane denk ik. Ook benieuwd hoe ze multiplayer er weer in gaan verweven, de grootste cash cow van Rockstar.
Image

2978
Heb de link gecheckt NTGS omdat je zo aandrong. En ja ik moet zeggen dat ik geen fan ben van GTA en de enige die ik uitgespeeld heb (of aangeraakt) is IV en deze wekt nu toch zeker en vast mijn interesse. Die interactieve site zit goed in elkaar. De personages lijken haast echte personen. Mss is dit iets te realistisch en moet PEGI een 21+ label uitvinden. Ok graphics zijn niet alles, maar hier is het toch wel de hype veroorzaker. Soms lijkt het nog wat 'rubberig' want de werkelijkheid is minder perfect dan hier getoond wordt. De afgelopen dagen heb ik op YT trailers gekeken en vergeleken uit het verleden. Het blijkt dat de effectieve gameplay er meestal (nog) beter uitziet dan de trailers. Want het is dan ook anderhalf jaar dat ertussen zit tussen release en de eerste beelden. Benieuwd naar de prijs en grootte want al deze zes gebieden met dat detail vraagt een enorme opslag en rekenkracht. Het was ook te verwachten dat dit jaar niet meer ging lukken. Dit kan zelfs een PS6 game launch worden als je het mij vraagt. Vind het ook grappig dat je eerste zorg precies de trophies zijn. Zo belangrijk is dat niet, maar natuurlijk is het veel leuker dat je iets kan voltooien zonder guide of wat je kan missen of grinden tot het oneindige of een nieuwe game moet starten... (Bv. de Bobbleheads in Fallout 3 als je lockskills niet voldoende waren en de pin definitief brak en de ruimte dus sealed bleef.....) Hopelijk zit dat er niet in nee, maar ik denk dat het wel een trend is de ontwikkelaars hier toch wat rekening mee zullen moeten houden om zo een groter casual publiek te bereiken ipv hardcore toegewijde... ;p

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image

2979
Voor een genre dat mij niet volledig trekt (GTA dus) zijn trophies voor mij soms toch ook wel doorslaggevend. Vind het niet erg om volledig te missen vind het dan belangrijker om games te steunen die volledig op singleplayer gericht zijn. In die zin snap ik Ruler wel.
Image

2980
RoyVdW wrote: 11 May 2025 10:08 Heb de link gecheckt NTGS omdat je zo aandrong. En ja ik moet zeggen dat ik geen fan ben van GTA en de enige die ik uitgespeeld heb (of aangeraakt) is IV en deze wekt nu toch zeker en vast mijn interesse. Die interactieve site zit goed in elkaar. De personages lijken haast echte personen. Mss is dit iets te realistisch en moet PEGI een 21+ label uitvinden. Ok graphics zijn niet alles, maar hier is het toch wel de hype veroorzaker. Soms lijkt het nog wat 'rubberig' want de werkelijkheid is minder perfect dan hier getoond wordt. De afgelopen dagen heb ik op YT trailers gekeken en vergeleken uit het verleden. Het blijkt dat de effectieve gameplay er meestal (nog) beter uitziet dan de trailers. Want het is dan ook anderhalf jaar dat ertussen zit tussen release en de eerste beelden. Benieuwd naar de prijs en grootte want al deze zes gebieden met dat detail vraagt een enorme opslag en rekenkracht. Het was ook te verwachten dat dit jaar niet meer ging lukken. Dit kan zelfs een PS6 game launch worden als je het mij vraagt.
Image
Vind het ook grappig dat je eerste zorg precies de trophies zijn. Zo belangrijk is dat niet, maar natuurlijk is het veel leuker dat je iets kan voltooien zonder guide of wat je kan missen of grinden tot het oneindige of een nieuwe game moet starten... (Bv. de Bobbleheads in Fallout 3 als je lockskills niet voldoende waren en de pin definitief brak en de ruimte dus sealed bleef.....) Hopelijk zit dat er niet in nee, maar ik denk dat het wel een trend is de ontwikkelaars hier toch wat rekening mee zullen moeten houden om zo een groter casual publiek te bereiken ipv hardcore toegewijde... ;p

Sent from my EB2103 using Tapatalk
Ik ben persoonlijk erg hyped voor GTA VI. Al heb ik dat voor elke GTA game gehad tot nu toe. GTA IV en V vond ik minder en zo zullen er vast wel mindere zaken zijn aan GTA VI eens de game er is. Maar dit wordt gewoon een fenomenale game. Daarbij zijn trophies zeker niet doorslaggevend, maar ik kan mij voorstellen dat de game 100% halen een flinke kluif wordt. Alleen zal er een multiplayer luik aan gekoppeld worden waarbij je zéér waarschijnlijk weer een level 100 ofzo zal moeten halen voor een trophy. Ergens ga ik mij wel iets meer verdiepen in het multiplayer luik denk ik. Bij het bekijken van de GTA VI trailer en gemiste zaken op te zoeken kwam ik video's tegen van de multiplayer in GTA V. Wat je allemaal niet kan doen, insane gewoon. Maar dat is dan ook waar Rockstar zijn geld mee zal verdienen. Alles is buitensporig duur om te kopen, dat je ofwel ganse dagen moet grinden ofwel... Je microtransacties doet. Beetje hetzelfde verhaal in RDR2. Koppel daar trophies aan en ja dan vind ik dat jammer voor zo'n game.
Verder ben ik vooral benieuwd als de gameplay voor de wapens verbeterd zal zijn. Ze zullen niet nog eens moeten afkomen met hun clunky wheel systeem om wapens te selecteren. De trailer ziet er fantastisch uit en mij geeft het echt een Vice City gevoel van weleer, maar dan hedendaags. Maar ik wil ook wel nog eens gameplay zien.
Nu kopen doe ik de game toch, dat ben ik zeker. Ook als die 150 euro zal kosten zoals sommigen beweren.
Het is vooral te hopen dat de game NIET nog eens wordt uitgesteld. Het is tijd voor eens een nieuwe GTA en ééntje die de PS5 en PS5 Pro tot zijn limieten duwt.

Edit: je kan trouwens de game nu wishlisten op de Store.
Edit2: Als je de game bekijkt op de store, selecteer je een screenshot, je neemt een screenshot en dan kan je in de Welcome Hub je achtergrond wijzigen via de widgets/change background.
Image