Sanity penguin wrote: 28 Jun 2025 11:53
Yeah, I know. Was tot aan de pufferfish en dan stommelings geraakt. Ook al tot bij vuur geraakt maat soms lijkt ik dan ookte veel te willen nadenken ofzo en dan gaat het ook niet
Ik haal het wel. Ik kan dat gewoon geen 10 keer na mekaar want dan wordt ik zot door altijd dat begin te hetspelen.
Ik had soms een fase waarin ik dan juist in dat begin stuk de hele tijd geraakt werd of verkeerd sprong

Dan wordt het pas frustrerend!
NTGSruler wrote: 28 Jun 2025 11:30
De roep om een nieuwe game te starten is zéér groot!
Ik ga hier even verder
Ik heb dat gevoel op dit moment ook maar tegelijk ook niet de energie om een grote game als AC Shadows of Death Stranding 2 te starten die me wel leuk lijken.
Daarom ook de Ratchet trilogy op vita eerst maar gedaan en Ratchet size matters omdat je hier geen hele grote map hebt of hele moeilijke skills/weapons systemen. Maar nu die klaar zijn is het beetje het zwarte gat
Ik ben wel nog bezig met WRC Generations de player level grind naar 150. Nu 106 maar met 7 stages nodig per level gaat dat nog wel even duren. En die 7 gaat waarschijnlijk oplopen naar 8 of zelfs 9 want elk level heeft 10xp meer nodig dan het vorige en een stage geeft 250.
Daarnaast ook nog met Doom 2016 online bezig. Af en toe probeer ik dat een avond te doen als de servers ook nog een beetje druk zijn. Want met 2 vs 2 gaat het niet zo heel snel vooruit met xp omdat je meer verstoppertje aan het spelen bent ipv kills/objectives halen.
Daar ben ik nu echelon 5 level 2. Echelon is een vorm van prestige en 1 echelon = 50 levels. Elk level blijft hier gelukkig wel 5000xp dus het is een lineaire grind, dat helpt wel.
Vanaf echelon 7 of 8 unlock ik een challenge waarmee ik een armor piece kan unlocken van de laatste set, maar als die challenge niet lukt dan gaat 1 of 2 echelon later vanzelf een armor piece unlocken. Challenges zijn er enkel om ze sneller te unlocken. En ik heb er nu nog van 2 sets eentje nodig voor 2 trophies. Gelukkig hoef ik er maar 1 van elke set te hebben en niet allemaal!
Kan zijn dat ik met Doom singleplayer verder ga, of misschien Ghost recon breakpoint want ik zag dat ik daar nog een online trophy miste die afhankelijk is van je player level in het verhaal.
Maar op dit moment kan het eigenlijk vanalles worden