Re: PlayStation Plus

3091
Marty wrote: 14 May 2025 19:51 Soul Hackers ga ik wel proberen. Altijd willen kopen maar nog niet gedaan.

De games in premium worden ook slechter/minder per maand.
Of ze verwijderen net de games die ik eigenlijk wilde spelen... Vooral al die PSVR games wat bij mij toch de reden was dat ik tijdens de promo naar premium ben gegaan.

Ik zal me dus maar haasten met een paar andere die ik dan nog wel kan spelen maar vrees dat er veel gaan verdwijnen in de komende maanden. Oorspronkelijk dacht ik dat premium games niet werden gewisseld, enkel erbij. Maar dat had ik blijkbaar mis.
Image

3093
Ongetwijfeld leuke games als je van vechtgames houdt en graag action RPG's speelt. Dus de gratis games zeggen mij persoonlijk niets.

En om even te zagen :D => ze hadden voor 15 jaar PS+ te vieren hun huidige abonnees nog eens de kans kunnen geven om hun PS+ abo te verlengen met een mooie korting. Dat had nog eens leuk geweest.
Image

3094
NTGSruler wrote: 25 Jun 2025 15:53 Ongetwijfeld leuke games als je van vechtgames houdt en graag action RPG's speelt. Dus de gratis games zeggen mij persoonlijk niets.

En om even te zagen :D => ze hadden voor 15 jaar PS+ te vieren hun huidige abonnees nog eens de kans kunnen geven om hun PS+ abo te verlengen met een mooie korting. Dat had nog eens leuk geweest.
Er zouden dit weekend wel extra sales zijn voor PSPlus leden, maar of de abo's daar ook onder vallen is nog even afwachten.
Image

3097
Dat zegt al heel wat, als dit een van de betere maanden is...
Diablo 4: mooi voor de liefhebbers van Diablo, maar die vinden dit deel vaak juist niets, dus voor wie is dit dan precies?
KoF: schijnt goed te zijn, maar enorme niche natuurlijk en binnen die niche zijn er (veel) betere games te krijgen. Dus ook voor een hele specifieke doelgroep die die betere games al heeft en op zoek is naar afwisseling of zo?
Jusant: krijg er wat Journey vibes bij. Er schijnen heel wat mensen fan van dat genre te zijn, maar is het niet echt voor mij. Ik heb nog weinig mensen hier positief over gezien.
Image

3099
Voor de 15e verjaardag van PS+ => check even je mails. Sony deelt kortingcodes uit van 20% te besteden aan accessoires via PSDirect. Ik heb er ééntje gehad. Enkel de controller van Death Stranding 2 is de code niet geldig.
Bovendien heb je standaard 5% korting als PS+ lid momenteel.

Dus een Portal of een Edge controller komt nu op 165 euro.

Edit: en zwarte Edge controller besteld.
Image

3100
NTGSruler wrote: 26 Jun 2025 16:42 Voor de 15e verjaardag van PS+ => check even je mails. Sony deelt kortingcodes uit van 20% te besteden aan accessoires via PSDirect. Ik heb er ééntje gehad. Enkel de controller van Death Stranding 2 is de code niet geldig.

In welke mail?
Ik heb alleen 15% korting op wat films. Zie niets van 20% korting op accessoiressen
Image

3101
Marty wrote: 26 Jun 2025 19:06
NTGSruler wrote: 26 Jun 2025 16:42 Voor de 15e verjaardag van PS+ => check even je mails. Sony deelt kortingcodes uit van 20% te besteden aan accessoires via PSDirect. Ik heb er ééntje gehad. Enkel de controller van Death Stranding 2 is de code niet geldig.

In welke mail?
Ik heb alleen 15% korting op wat films. Zie niets van 20% korting op accessoiressen
Heb er ook eentje gehad. Ik ga er toch niks mee doen, dus moest je er geen krijgen, pm me maar voor de code.
Stond bij mij in dezelfde mail als dat van die films.
Image

3102

In welke mail?

Marty: in de mail van de PS+ 15e verjaardag, beetje naar onderen scrollen. Daar staat de code.
Image

3103
NTGSruler wrote: 26 Jun 2025 20:41

In welke mail?

Marty: in de mail van de PS+ 15e verjaardag, beetje naar onderen scrollen. Daar staat de code.
Misschien alleen voor de Belgen?
Heb er niets van instaan en hebde mail 3x gelezen.
Image