Re: PlayStation Plus
3107Echt? Ja das jammer. Geen idee in wat ze dan onderscheid maken welke code dat je krijgt.
Waarschijnlijk heb ik dan geluk gehad.
3108Raar wel dat sommige die wel krijgen en andere niet. Ik heb er ook eentje gehad. Ik heb nog nooit in de officiële store iets fysiek gekocht bij hen, misschien daarom?
In een poging mij te overhalen?
Hoe dan ook; ik heb een code van 20% die ik niet van plan ben te gebruiken. Dus als iemand wel iets zou willen kopen; laat maar weten.
Hoe dan ook; ik heb een code van 20% die ik niet van plan ben te gebruiken. Dus als iemand wel iets zou willen kopen; laat maar weten.
3109Ik heb wel al een PS5Pro gekocht via PSDirect. Dus daaraan kan het denk ik ook niet liggen welke code je krijgt.Sanity penguin wrote: 27 Jun 2025 09:39 Raar wel dat sommige die wel krijgen en andere niet. Ik heb er ook eentje gehad. Ik heb nog nooit in de officiële store iets fysiek gekocht bij hen, misschien daarom?
3110Nog steeds niks hier, PSPlus Premium zal niet mee mogen doen.
Maar... nog een keer op de store gekeken (PC) en daar bij account instellingen (redirect naar sony site) en daar bij meldingen bleek dat alles uit stond voor promoties te krijgen. Ik weet zeker dat het op PS4 een paar jaar geleden aan stond. Dus geen idee waarom het nu weer uit was.
Het is altijd al een rommeltje geweest dat ik ze wel/niet krijg.
Maar... nog een keer op de store gekeken (PC) en daar bij account instellingen (redirect naar sony site) en daar bij meldingen bleek dat alles uit stond voor promoties te krijgen. Ik weet zeker dat het op PS4 een paar jaar geleden aan stond. Dus geen idee waarom het nu weer uit was.
Het is altijd al een rommeltje geweest dat ik ze wel/niet krijg.
3111Ik dacht eerst ook dat ik m niet had gehad, maar had eroverheen gelezen. Stond al vrij hoog in de mail. Weet nog niet of ik het ga gebruiken. Vind de Edge alsnog vrij duur voor wat het brengt, ben heel benieuwd naar jouw ervaringen ruler! En VR zou dan toch nog wel interessant kunnen zijn, maar ook daarvan weet ik nog niet of ik dat het geld wel waard vind...
(Ik heb ook Premium btw)
(Ik heb ook Premium btw)
3112Sinds de launch van de Edge controller ben ik altijd geïnteresseerd geweest. Maar 220 euro had ik er echt niet voor over. Aangezien dat ding bijna nooit in sale te vinden is leek het mij nu eindelijk een goed moment om er ééntje aan te schaffen. (Trouwens in het zwart gekocht. Ben eerlijk gezegd wat uitgekeken op die witte controllers en Playstation console. PS6 mag terug mooi midnight zwart zijn van mij!)paveman wrote: 27 Jun 2025 11:29 Ik dacht eerst ook dat ik m niet had gehad, maar had eroverheen gelezen. Stond al vrij hoog in de mail. Weet nog niet of ik het ga gebruiken. Vind de Edge alsnog vrij duur voor wat het brengt, ben heel benieuwd naar jouw ervaringen ruler! En VR zou dan toch nog wel interessant kunnen zijn, maar ook daarvan weet ik nog niet of ik dat het geld wel waard vind...
(Ik heb ook Premium btw)
Heb trouwens ook even getwijfeld of ik niet beter een Portal zou aanschaffen (zelfde prijs momenteel met de korting als de Edge controller), maar heb vrijwel snel beslist dat die alleen maar stof gaat liggen happen.
Ik wacht wel tot Sony ooit terug met een "echte" handheld terug op de markt komt. Het vermoeden is dat die tijd niet zo héél veraf ligt... (Hoop ik toch).
3113Ik heb ook zo'n mail met 20% korting gekregen, vreemd dat niet iedereen die gekregen heeft. Heb nog nooit iets direct van bij Playstation gekocht en ik ben ook niet echt actief meer te noemen... 
Handig dat die 5% blijft gelden voor PS+ leden, voor als ik mijn PS5 koop.
Handig dat die 5% blijft gelden voor PS+ leden, voor als ik mijn PS5 koop.
3114Begrijpelijk. Ik gebruik de Portal toch ook minder dan verwacht. Al is de update om games te streamen wel iets waardoor het makkelijker ook op een andere plek dan thuis meer als handheld te gebruiken valt.NTGSruler wrote: 28 Jun 2025 11:37Sinds de launch van de Edge controller ben ik altijd geïnteresseerd geweest. Maar 220 euro had ik er echt niet voor over. Aangezien dat ding bijna nooit in sale te vinden is leek het mij nu eindelijk een goed moment om er ééntje aan te schaffen. (Trouwens in het zwart gekocht. Ben eerlijk gezegd wat uitgekeken op die witte controllers en Playstation console. PS6 mag terug mooi midnight zwart zijn van mij!)paveman wrote: 27 Jun 2025 11:29 Ik dacht eerst ook dat ik m niet had gehad, maar had eroverheen gelezen. Stond al vrij hoog in de mail. Weet nog niet of ik het ga gebruiken. Vind de Edge alsnog vrij duur voor wat het brengt, ben heel benieuwd naar jouw ervaringen ruler! En VR zou dan toch nog wel interessant kunnen zijn, maar ook daarvan weet ik nog niet of ik dat het geld wel waard vind...
(Ik heb ook Premium btw)
Heb trouwens ook even getwijfeld of ik niet beter een Portal zou aanschaffen (zelfde prijs momenteel met de korting als de Edge controller), maar heb vrijwel snel beslist dat die alleen maar stof gaat liggen happen.
Ik wacht wel tot Sony ooit terug met een "echte" handheld terug op de markt komt. Het vermoeden is dat die tijd niet zo héél veraf ligt... (Hoop ik toch).
3115Ik zie het mezelf nergens anders dan thuis gebruiken. En daar kruip ik gewoon altijd achter mijn tv met console. Dus maar voor de controller gekozen. Zou deze middag moeten arriveren.paveman wrote: 30 Jun 2025 11:20
Begrijpelijk. Ik gebruik de Portal toch ook minder dan verwacht. Al is de update om games te streamen wel iets waardoor het makkelijker ook op een andere plek dan thuis meer als handheld te gebruiken valt.
3116
De games voor augustus:
Lies of P (PS5)
DayZ (PS4)
My Hero One's Justice 2 (PS4)
Voor mij nogal 'meh'. Wat vinden jullie er van?
3117Lies of P is zowel de PS4 als de PS5 versie. Ik had de PS4 versie al maar weet even niet of er een disc upgrade was en of ik die al had gedaan. Maar die heb ik dus al en de andere twee... tsja 
3118Alleen Lies of P lijkt me leuk. Ook wacht die heb ik al.
Er zit tegenwoordig ook een easy mode bij dus wordt de game een stuk makkelijker.
Er zit tegenwoordig ook een easy mode bij dus wordt de game een stuk makkelijker.
3119Als je van RPG's houdt is Lies of P echt een goede game. Net zoals Diablo IV vorige maand.
DayZ is ook een zéér contentrijke game.
De laatste game zegt mij niets, zou eens moeten opzoeken.
DayZ is ook een zéér contentrijke game.
De laatste game zegt mij niets, zou eens moeten opzoeken.
3120DayZ lijkt mij al lang een leuke game, maar ja, is een online game en dat is toch al enkele jaren geleden dat ik daarvoor tijd gemaakt heb
Rest ken ik niet
Rest ken ik niet