Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11776
paveman wrote:Zij kunnen zien dat het account tot de dag ervoor op mijn e-mailadres stond en dat mijn accountnaam gewijzigd was, dat er een nieuwe PS5 aan gekoppeld was etc. Dat in combinatie met gekoppelde credit card waarvan ik uiteraard zowel de eerste 4 als laatste 4 cijfers kon noemen en misschien nog wat andere info die ik vergeten ben kon de beste man me goed en snel helpen. Hij heeft het account gereset naar mijn e-mailadres, waar ik vervolgens acties op moest uitvoeren, waarmee hij natuurlijk ook al wist dat hij de juiste persoon te pakken had.
WoW crazy wie doet nu zoiets??? Jaloers op uw trophy verzameling zeker? ;p

+Kom nog eens langs hier zoals sommige
++Rock Valley in Landgraaf was goed.
++Sonos Arc klinkt goed met sub en Era 100 surrounds.
-Geen gametijd, praktisch gestopt precies.....

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image

11785
gamerke1992 wrote: 19 Jul 2025 11:18 Aangezien iedereen dan toch in vakantie stemming lijkt:

+++ Ik ben net terug van 11 dagen hiken in Zweden. Leuk land, mooie bossen en meren. Maar niet zo spectaculair als Noorwegen, Ijsland of Canada dat we al hebben gedaan.

Mijzelf ook een kadootje gedaan die ik straks ga ophalen:
+++ LG C4 65 inch TV gekocht :)
Dochter vertrekt maandag naar Zweden op Kazou kamp. Bagage achterlaten op base camp en dan paar dagen "in het wild" met de boot van eiland naar eiland.

Ik heb zelf dit jaar de LG G4 65 inch gekocht. Fantastische televisie.

++++ Morgen nog 6 weken ongeveer tot de halve triathlon. Gisteren test gedaan: 2km gezwommen, 71 gefietst en 12km gelopen. Stevige test.
Image

11786
NTGSruler wrote: 19 Jul 2025 17:26
gamerke1992 wrote: 19 Jul 2025 11:18 Aangezien iedereen dan toch in vakantie stemming lijkt:

+++ Ik ben net terug van 11 dagen hiken in Zweden. Leuk land, mooie bossen en meren. Maar niet zo spectaculair als Noorwegen, Ijsland of Canada dat we al hebben gedaan.

Dochter vertrekt maandag naar Zweden op Kazou kamp. Bagage achterlaten op base camp en dan paar dagen "in het wild" met de boot van eiland naar eiland.

++++ Morgen nog 6 weken ongeveer tot de halve triathlon. Gisteren test gedaan: 2km gezwommen, 71 gefietst en 12km gelopen. Stevige test.
Dan zal ze zich zeker en vast amuseren :D Ik zou wel iets tegen de muggen aanraden.

Goed te horen van de tv. De eerste indrukken zijn zeer goed. Alleen had ik wat onderschat hoe moeilijk het alleen in mekaar te steken is. Heb even in paniek mijn vrouw moeten roepen. Dat scherm is zo flinter dun dat ik dacht dat het zou plooien bij het bevestigen van de voet.
Image

11787
gamerke1992 wrote: 19 Jul 2025 17:40
NTGSruler wrote: 19 Jul 2025 17:26

Dan zal ze zich zeker en vast amuseren :D Ik zou wel iets tegen de muggen aanraden.

Goed te horen van de tv. De eerste indrukken zijn zeer goed. Alleen had ik wat onderschat hoe moeilijk het alleen in mekaar te steken is. Heb even in paniek mijn vrouw moeten roepen. Dat scherm is zo flinter dun dat ik dacht dat het zou plooien bij het bevestigen van de voet.
Thanks voor de tip! Volgens mij heeft ze dat zeker mee.

Mijn tv hangt aan de muur aan een beugel. En de tv is inderdaad super dun!
Image

11789
Beterschap nog met0t0!
++ Fijne vakantie gehad met kinderen, ging nog beter dan gehoopt! :D
++ Niet de Portal, niet de Switch, maar de Vita heeft het meest aangestaan: Persona 4 toch maar weer opgepakt en onverwacht de trophy waar ik het meest tegenop keek gehaald... :D (Hardcore Risette Fan)
-- Hier even niet geweest, maar helaas ook niet veel gemist alsnog
++ Hopelijk komt dat doordat iedereen van zijn/haar zomer geniet! ;)
Image