Ik ben vooral met THPS3+4 bezig de laatste week.
Was er voor mijn vakantie ook al tijdje mee bezig en de platinum gaat nogal een grind zijn
Eerst moet je de career uitspelen met all goals, om dan in elk level 5 pro goals te unlocken.
Als je die pro goals ook hebt gedaan unlock je de solo tours waar je voor elke skater apart de career door kan spelen en alle goals base + pro kan halen.
En voor platinum moet je de solo tour van 29 skaters completen door voor elke skater, voor elk level, alle goals te doen
Ik geloof dat er 19 levels zijn. Tot nu toe heb ik voor de eerste 3 levels dat voor alle skaters gedaan.
Daarnaast zijn er challenges waarvoor je in elk level:
- alle gaps moet completen (meestal niet heel moeilijk, maar soms guide nodig om de laatste paar te vinden)
- score van 2-2.5 miljoen moet halen in een 2min run of in 1 combo (dit is vrij makkelijk in een 2min run en voor de levels van competitions die normaal maar 1min zijn, kan je de aparte 'single sessoin' mode gebruiken waar je 2min runs kan doen)
- een gap challenge halen waarbij je 2-3 gaps in 1 combo moet combineren (dit kan nog erg lastig worden)
- een gap challenge waar je een combo moet halen van 1-1.5miljoen met een specifieke gap in (tot nu toe redelijk te doen)
- 2 speedruns waarbij je alle base goals zo snel mogelijk moet completen, de ene challenge heeft de tijd gewoon lager staan dan de andere, dus is eigenlijk 1 ding.
Ik ben dus nu level per level alle goals voor alle skaters aan het doen en terwijl ik dat doe ook nog wat van de challenges. De speedrun is bv makkelijker eens je al de goals al 10 keer gedaan hebt voor verschillende skaters
Maar bon... een grind dus!
---
Daarvoor op vakantie was ik ook nog met Mass Effect 3 begonnen en als ik de PS3 weer heb geïnstalleerd ga ik daar ook verder mee.
Denk dat ik op 2/3de van verhaal zit en ook al 3 van de 4 DLC's klaar.
Maar daarna nog tweede run op insanity nodig voor platinum