Re: Pronken met je Platinums

5161
Gewoon op story mode want DLC direct begonnen na de main game. New game+ is voor hierna.
En idd het upgraden van die pouches is wat ik wil doen.

Eindelijk staat de DLC op 100%. Enkel nog eens de main game op NG+ op Ultra Hard. Ga ik vandaag niet meer aan beginnen. Tis te warm :lol: En ben de game beu als koude pap eerlijk gezegd.
Image

5164
NTGSruler wrote: 02 Jul 2025 13:08
Marty wrote: 02 Jul 2025 12:37 Tijdje geleden dat ik een platinum heb gehaald:

Platinum 521: Indiana Jones
Image
Kun je al een PS5Pro aanschaffen? :lol:
Financieel zeker, qua gewicht niet :lol: . Zit helaas weer rond de 97/98 kilo.
Maar ik weet waardoor het komt dus hopelijk als mm lichaam weer mee werkt dat het weer kan zakken.
Image

5169
Image

Platinum #437: Crypto by POWGI PSVita

Deze was ik nog vergeten te posten, was al van begin juli.

Image

Platinum #438: WRC Generations PS5

Tijdje geleden alweer dat ik een platinum haalde en zeker als we die powgi game even weg laten :P

Visueel hele verbetering tegenover de laatste die ik uitspeelde: WRC6. Maar de grind naar level 150 is op PS5 niet makkelijker te maken waardoor er toch heel wat extra tijd nodig is na alle andere trophies, om die laatste trophy te halen :L:
Image

5175
paveman wrote: 26 Aug 2025 10:48
Sanity penguin wrote: 25 Aug 2025 12:55 #188: AC shadows

Image
Wat vond je er van...?

Congrats aan iedereen hier weer!
Hmm, dubbeltje op zijn kant. Duurde voor mij beel te lang. Heb er 58u inzitten. Mede ook omdat ik de trophy lijst niet had bekeken en dus geen rekening had gehouden met seizoenen cyclus wat mij enkele extra uren gekost heeft.

Veel te grote map, hoewel prachtige omgevingen. Soms is het terrein te ruw en moet je grote omwegen maken.

Vooral met Naoe gespeeld. Yasuke aijn gimmick van overpowered brute viel mij snel tegen. Ook een heel immobiele kerel dus iets mee beklimmen gaat zelden en stealth mag je helemaal vergeten.
Image