Re: Quick News Topic

3016
paveman wrote: 07 Sep 2025 20:31 Topspin 2K25... dat is wel heel snel....!
Ik heb alleen NFS Rivals in mijn lijst staan. Bij release gekocht, omdat het een van de weinige launch games was die me aansprak. Vanwege het continue online gebeuren snel weg gedaan. Nu op maar 2% in mijn lijst....
Voor NFS Rivals zijn er nochtans maar 2 trophies echt online (bust a friend en win een online race van een vriend).

Ik kan me niet meer herinneren of er zoals in NFS Most Wanted de mogelijkheid was om offline te racen of in een online lobby. Dat zat dan ergens in het D-pad menu. Ik weet wel nog dat ik geen andere spelers tegenkwam dus het was geen public GTA Online lobby achtig iets.

Ik heb de game digitaal (19.99 digitaal zonder sale) en kan hem wel even downloaden om te helpen :)
Image

3017
paveman wrote: 07 Sep 2025 20:31 Topspin 2K25... dat is wel heel snel....!
Ik heb alleen NFS Rivals in mijn lijst staan. Bij release gekocht, omdat het een van de weinige launch games was die me aansprak. Vanwege het continue online gebeuren snel weg gedaan. Nu op maar 2% in mijn lijst....
Ik kreeg exact hetzelfde gedacht! Echt vroeg om de online van die game te sluiten. Ook Project Cars 3 is jammer, alhoewel die game nu toch ook al paar jaar oud is. En ik vermoed dat sommige van de Grid games wel nog diehard spelers hebben op PS3.
Image

3018
NTGSruler wrote: 09 Sep 2025 11:21 Ik kreeg exact hetzelfde gedacht! Echt vroeg om de online van die game te sluiten. Ook Project Cars 3 is jammer, alhoewel die game nu toch ook al paar jaar oud is. En ik vermoed dat sommige van de Grid games wel nog diehard spelers hebben op PS3.
Ik had het idee dat veel van die 2K games al 1-2 jaar na release offline gaan. En daarnaast ook heel vaak dat ze al eerder 1-2 trophies hebben die niet meer haalbaar zijn omdat ze gelinkt zijn aan de echte seizoenen van die competitie. En met de NBA 2Kxx games dan zijn ze ook nog is 10/10 en 150-350u. Ik weet er toevallig 2 die die games spelen en is echt ongelooflijk hoe snel die al unobtainable zijn.
Ik blijf er dus gewoon van weg en hou me wel bij Tony Hawk :q:

Verder is EA gewoon elke 3 tot 6 maanden enkele PS3 servers aan het sluiten. En FIFA is omdat ze de licenties niet meer hebben.
In deze post op playstationtrophies.org kan je zien welke EA server er nu nog werken:
https://www.playstationtrophies.org/for ... nt-6230359

Er zitten misschien wel games tussen waar 100% niet meer mogelijk is omdat er bv een website is afgesloten of er een trophy buggy is, Skate 3 bv.
Image

3019
Klopt helemaal Kolm. Ten tijde van PS2 kocht ik ook elk jaar de NBA en 2K basketgames. Maar geen troohies en online en vond die games echt leuk.
Daarom is het ook ergens jammer dat we nu denk ik minstens 2 basketgames hebben gekregen met PS+. Je valt dan ergens midden in het seizoen en alle trophies behalen wordt bijna onmogelijk (niet dat ik er zou aan beginnen).
Image

3023
NTGSruler wrote: 13 Sep 2025 09:46
Kolm wrote: 12 Sep 2025 20:57 De shutdown van FIFA23 is blijkbaar ook verzet van december naar 30 oktober.
EA wilt blijkbaar wat sneller van een deel servers af :q:
Nummertje 26 komt binnenkort uit, dus ja :q:
EA heeft de FIFA licenties niet meer. Dat is de reden dat ze plots veel sneller dan anders die FIFA servers aan het afsluiten zijn.

Maar ik had het meer algemeen over de sluitingen, de PS3 servers hebben ze plots ook maanden naar voren getrokken tov wat ze eerst hadden gezegd. Is de eerste keer dat ik ze dat zie doen.

Ze blijven wel vasthouden aan elke 1-2 kwartalen wat PS3 servers uitfaseren.
Image

3026
Vanavond een nieuwe state of play
Image
Tune in live this Wednesday for more than 35 minutes of reveals and news from developers around the world. We’ll share new looks at anticipated third-party and indie titles, plus updates from some of our teams at PlayStation Studios – including an extended look at Saros, Housemarque’s mysterious new title arriving next year. Look forward to nearly five minutes of gameplay captured on PS5.

The next State of Play begins September 24 at 2pm PT / 5pm ET / 11pm CEST | September 25 at 6am JST on YouTube and Twitch, and will be broadcast in English with Japanese subtitles also available. See you then!
https://blog.playstation.com/2025/09/23 ... tember-24/
Image

3029
State of Play:

Wolverine was duidelijk de grote game hier. Toen de game werd aangekondigd was ik nogal mwehh. Deze SoP heeft mijn gevoel over de game veranderd. Wat ziet het er bruut uit! Fantastisch. Al blijft het wel in de genre Spiderman games, visueel als volgens mij ook wel gameplay. Voorjaar 2026 meer nieuws, hopelijk dan wat gameplay te zien.

Saros: mweh. Ziet er visueel ook schitterend uit, maar niet echt iets waar ik naar uit kijk.

Battlefield 6: de bèta was fantastisch. Omdat ik mijn backlog wat wil uitdunnen en ondertussen heel wat grote games heb gemist (Ghost of Tsushima aant spelen nu) had ik besloten de game niet aan te schaffen. Echter... Battlefield heeft eindelijk terug een campaign. En wauw wat wil ik die graag spelen! Dus ja twijfel nog.

En dan kort stukje maar wel hoogtepunt voor mij persoonlijk: GT7 en de Spec III update in december met 2 nieuwe tracks ( Yas Marina en Gilles Villeneuve track) 8 nieuwe auto's, datalogger, nieuwe weekly challenges, eindelijk een upgrade van de level collector en nog veel meer. GT7 is niet mijn favoriete game in de reeks maar zeg wat je wil, de game gaat richting 4 jaar oud en nog zo'n update krijgen, gratis, is echt wel cool. Ik kijk er echt naar uit.

Verder waren er heel veel RPG/soulslike games die aangekondigd zijn. Leuk voor fans van dat genre.

Hardware kon ook niet ontbreken met de aankondiging van wireless speakers voor zowel PC als PS5. Ook een nieuwe God of War limited edition controller, die ik eerlijk gezegd wat simpel vindt.

Niet de sterkste SoP maar ik heb eindelijk het gevoel dat we in 2026 talloze games gaan zien die de PS5 waardig zijn. We zitten ondertussen al paar jaar in de PS5 tijd.

PS6 wordt interessant maar ik hoop echt dat het eerder voor 2028 of later wordt. PS5 is nog maar juist begonnen is mijn gevoel.
Image

3030
Ik kan mij goed vinden in de review van Ruler over de State of Play van 24 sep. Ik moet er echter wel direct aan toevoegen dat ik me nu nog ouder voel dan ik al ben. :L: Vrijwel alle games lijken in een tempo te gaan die ik echt niet meer kan volgen. :cry:
Ik game dan ook vrijwel niet meer. Jammer maar helaas, ik wens iedereen nog heel veel plezier met zijn of haar PlayStation :cool: ^^
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu