Re: Gran Turismo 7
406Die wat ik heb is niet opvouwbaar, maar kan je wel verlengen en verkorten. Duurt 30 seconden. Plus je hebt mooie stevige zetel waar je in zit.
GT7 is gameplay gezien zonder twijfel de beste game in de reeks. Kan ook moeilijk anders, het is de meest moderne game. Ik kan mij voorstellen als je nu de game zou aanschaffen en starten er ondertussen al héél wat content is om te spelen. Echter bij de launch van de game was dit het minste van alle GT games dat ik heb gespeeld. En nog steeds als echte GT fan zit ik ergens op mijn honger met de game. Buiten enkele endurance missies (1 uur rijden dat dan x7 ofzo gedaan wordt om een nacht/dag of regencyclus te hebben) hebben we zeer weinig tot zelfs geen echte endurance races.met0t0 wrote: 28 Sep 2025 13:45 Het blijft mooi hoeveel ondersteuning er blijft komen voor Gran Turismo
Bij mij is 5 wel de laatste die ik gespeeld heb omdat ik meer van het simulatorgehalte houd van Project CARS (de eerste dan toch), maar GT7 blijft er fantastisch uitzien![]()
Ongetwijfeld dat de game ook speelbaar is met controller, aangezien de overgrote meerderheid van de mensen hem zo zal spelen. Voor mij voelt het gewoon verkeerdNTGSruler wrote: 21 Oct 2025 13:17 Uiteraard heb je de beste belevenis met een stuur. Maar de GT7 is echt perfect speelbaar met een controller.
Welk stuur heb je? Nog een Logitech? Als je toch de Playseat route zou opgaan lijkt het mij beter dan ook ineens een nieuw stuur aan te schaffen.
Klopt, het is wel wat om op te stellen, dat kan soms wat demotiverend zijn, tenzij de opstelling kan blijven staan. Ik zou dus eerder daarvoor kijken, dat ik het enkele weken kan laten staanNTGSruler wrote: 26 Oct 2025 11:19 Ik bedoelde daarmee dat de gameplay met controller nooit zo intuïtief en goed aanvoelde in een GT game.
Maar ik ga akkoord, met een stuur is de beste belevenis, al vond ik het persoonlijk altijd een gedoe om dan in de Playseat te kruipen.
Goed nieuws voor jou: In de SPEC III update zou ook een 24u race toegevoegd worden volgens de State of Play. Heb alleen niet helemaal begrepen of het er maar 1 is of meerdere. Dat weten we morgen welNTGSruler wrote: 09 Oct 2025 17:00
GT7 is gameplay gezien zonder twijfel de beste game in de reeks. Kan ook moeilijk anders, het is de meest moderne game. Ik kan mij voorstellen als je nu de game zou aanschaffen en starten er ondertussen al héél wat content is om te spelen. Echter bij de launch van de game was dit het minste van alle GT games dat ik heb gespeeld. En nog steeds als echte GT fan zit ik ergens op mijn honger met de game. Buiten enkele endurance missies (1 uur rijden dat dan x7 ofzo gedaan wordt om een nacht/dag of regencyclus te hebben) hebben we zeer weinig tot zelfs geen echte endurance races.
Nu, het is leuk dat we de Spec III krijgen in december met 2 nieuwe circuits. Het voordeel in moderne tijden is dat ze de game nu al meer dan 3 jaar blijven ondersteunen met nieuwe content, al vermoed ik dat het vanaf 2026 stilletjes gaat opdrogen en ze echt gaan focussen op GT8.
Euhm ja er komen endurance races, maar te betalen... Er komt naast de SPEC III update ook een Power Pack DLC die 24hr race(s) zal bevatten. Naast 50 races en de mogelijkheid om qualifacties te doen ipv de rolling starts!, is het vooral de implementatie van de nieuwe AI onder de vorm van Sophy 3.0 de grootste verandering.Kolm wrote: 11 Nov 2025 23:32Goed nieuws voor jou: In de SPEC III update zou ook een 24u race toegevoegd worden volgens de State of Play. Heb alleen niet helemaal begrepen of het er maar 1 is of meerdere. Dat weten we morgen welNTGSruler wrote: 09 Oct 2025 17:00
GT7 is gameplay gezien zonder twijfel de beste game in de reeks. Kan ook moeilijk anders, het is de meest moderne game. Ik kan mij voorstellen als je nu de game zou aanschaffen en starten er ondertussen al héél wat content is om te spelen. Echter bij de launch van de game was dit het minste van alle GT games dat ik heb gespeeld. En nog steeds als echte GT fan zit ik ergens op mijn honger met de game. Buiten enkele endurance missies (1 uur rijden dat dan x7 ofzo gedaan wordt om een nacht/dag of regencyclus te hebben) hebben we zeer weinig tot zelfs geen echte endurance races.
Nu, het is leuk dat we de Spec III krijgen in december met 2 nieuwe circuits. Het voordeel in moderne tijden is dat ze de game nu al meer dan 3 jaar blijven ondersteunen met nieuwe content, al vermoed ik dat het vanaf 2026 stilletjes gaat opdrogen en ze echt gaan focussen op GT8.![]()
Return to “Sport- en racegames”