Re: Metalheads Convergence Corner

361
met0t0 wrote: 28 Sep 2025 13:53
Mr.Wolf wrote: 14 Sep 2025 19:23 Tickets gekocht voor Amenra volgend jaar in de AB! Zeer benieuwd naar
Nice! :cool: Welke dag? Ik ga de woensdag. Heb je ze ooit al gezien? AB is echt perfecte setting ervoor, veel beter dan op festivals. Alhoewel ik ze dit jaar op Graspop en Lokerse Feesten nog altijd goed vond :)
Oh, hoe toevallig! Ik ga ook woensdag! En nope, heb ze nog nooit gezien... Ken ze ook nog maar pas sinds deze zomer.
Ik ben sowieso ook wel fan van de kleinere zalen zoals de Roma en AB wegens het persoonlijke karakter.
Mogelijks ga ik volgend jaar naar Lorna Shore ook! Da's wel echt m'n ding niet, maar een kameraad vroeg me mee dus ja :p
Image

363
Mr.Wolf wrote: 28 Sep 2025 19:14 Oh, hoe toevallig! Ik ga ook woensdag! En nope, heb ze nog nooit gezien... Ken ze ook nog maar pas sinds deze zomer.
Ik ben sowieso ook wel fan van de kleinere zalen zoals de Roma en AB wegens het persoonlijke karakter.
Mogelijks ga ik volgend jaar naar Lorna Shore ook! Da's wel echt m'n ding niet, maar een kameraad vroeg me mee dus ja :p
Misschien vinden we elkaar dan wel als we er nog aan denken :lol:
Lorna Shora is minder mijn ding, maar wel een zotte show naar 't schijnt ;)
Da_SoldierBE wrote: alcatraz heeft 'paar' namen gedropt
wel groot verschil met vorige edities
Ik vind het er tot nu toe ongelofelijk goed uitzien. Heb eigenlijk al zin om tickets te kopen :O

365
Dat ge af en toe eens in slaap valt, kan gebeuren bij zo'n uitputtingsslag ;)
De lijst met festivals voor volgend jaar begint nogal lang te worden... Graspop die ik sowieso, dan wil ik Alcatraz doen, Roadburn Festival in Tilburg en misschien Dunk Festival... en da's nog los van de aparte clubshows :lol:

367
Laat zeker maar iets weten en dan zie ik wel of ik mee kan, 't is toch in Gent dus met de fiets te doen voor mij :D

Deze week Psychonaut try-out en Pothamus + Takh gezien. Beetje de Belgische bands steunen ;) Psychonaut was goed zoals altijd, nieuwe show in AB volgende maand zal de moeite zijn. Pothamus had ik nog nooit gezien, indrukwekkend live, zeker een aanrader voor wie van het zware en trage werk houdt :)

368
ik weet niet hoe ik moet denken van de headliners die tot nu zijn aangekondigd :)
Zaterdag kan ik nog leven met bad omens en architects, maar heb over het algemeen het gevoel er geen lijn in zit
ma donderdag en vrijdag ; denk ik vroeg ga slapen :silly:
of hopen er op de andere podia interessante acts zijn

370
zondag is der wel een interessante band, maar veel mensen vergelijken die met sabaton :lol:
Heb de groep ook op die manier ontdek, iemand zei het is precies sabaton maat zwaarder, dacht van oh nee
zie wel wrm, hun songs gaan over wereldoorlog 1 maar daar stopt de vergelijking ook voor me

372
Mr.Wolf wrote: 12 Nov 2025 09:38 Voor de eerste keer tickets gekocht voor mij en een paar vrienden voor zaterdag :p
Wel handig aan zo'n festival zo dicht bij huis. Kan ik met de fiets gaan haha
Voor welke bands gaat ge vooral? Altijd interessant om de variatie in keuzes te zien :)

Ik heb mijn combiticket voor Graspop gekocht en voor het eerst ook combiticket voor Alcatraz! :D Ik zeg al zeker 10 jaar dat ik ooit eens naar Alcatraz wil gaan, de line-up 2026 kan ik absoluut niet laten liggen :O
[+] Poster Alcatraz
Image

373
met0t0 wrote: 15 Nov 2025 16:28
Mr.Wolf wrote: 12 Nov 2025 09:38 Voor de eerste keer tickets gekocht voor mij en een paar vrienden voor zaterdag :p
Wel handig aan zo'n festival zo dicht bij huis. Kan ik met de fiets gaan haha
Voor welke bands gaat ge vooral? Altijd interessant om de variatie in keuzes te zien :)

Ik heb mijn combiticket voor Graspop gekocht en voor het eerst ook combiticket voor Alcatraz! :D Ik zeg al zeker 10 jaar dat ik ooit eens naar Alcatraz wil gaan, de line-up 2026 kan ik absoluut niet laten liggen :O
[+] Poster Alcatraz
Image
Voor mij is de tofste naam zaterdag Ice Nine Kills!
Kameraad wou vooral gaan zaterdag voor Bring me the horizon en Bad Omens.
En een collega zijn favoriete band is Architects dus daarom de keuze op zaterdag gevallen :p
Image

374
Mr.Wolf wrote: 15 Nov 2025 19:02 Voor mij is de tofste naam zaterdag Ice Nine Kills!
En een collega zijn favoriete band is Architects dus daarom de keuze op zaterdag gevallen :p
Ice Nine Kills heb ik al eens per toeval gezien op Graspop, was wel leuk :)
Voor de rest ben ik minder voor metalcore, dus de zaterdag zal ik vooral in de tenten te vinden zijn :lol:

375
met0t0 wrote: 23 Nov 2025 09:57
Mr.Wolf wrote: 15 Nov 2025 19:02 Voor mij is de tofste naam zaterdag Ice Nine Kills!
Ice Nine Kills heb ik al eens per toeval gezien op Graspop, was wel leuk :)
Voor de rest ben ik minder voor metalcore, dus de zaterdag zal ik vooral in de tenten te vinden zijn :lol:
Fueurschwanz (of hoe je het ook schrijft) lijkt wel lachen :p
Image