Re: Pronken met je Platinums
5207Eerste PS5 platinum en dezelfde als voor velen hier. Gefeliciteerd!
5208Toch een leuk gevoel Met0t0 hier nog eens een platinum te zien posten. En dan nog eens van een PS5 game 
5209Haha, volgende game die ik ga opstarten, is God of War Ragnarok. Daarbij zal de platinum wel niet meer voor 2025 zijnNTGSruler wrote: 19 Oct 2025 11:52 Toch een leuk gevoel Met0t0 hier nog eens een platinum te zien posten. En dan nog eens van een PS5 game![]()
5210Have fun met GoW. En je weet nooit dat je toch nog de platinum haalt. 2025 is tenslotte nog 2 maanden 
5211De enige echte platinum die je als eerste moet halen op de PS5!
Al plannen voor nummer 200?NTGSruler wrote: #198 Battlefield 6
---

Platinum #444: The Wolf Among Us PSVita
3de keer dat ik ondertussen de game een keer doorspeel maar de vorige keer was blijkbaar al 10 jaar geleden
Blijft nog steeds een goed verhaal
Geen idee wat de status van een vervolg ondertussen is...
5212@Kolm: Goeie vraag. Ik wou altijd TLOU II doen voor platinum 200 omdat TLOU mijn nummer 150 is.
Geen idee als ik deze doe voor nummer 200.
Ben momenteel aant wachten op BO7 (14 november) en de content die die game gaat krijgen is echt ongelooflijk. Ik ben nu door de campaign van BO6 aan het gaan want ik had die nooit gedaan toen de game uitkwam. Best wel één van de langere verhalen in een Call of Duty.
Het ganse debacle met de COD HQ is ook zoiets. Modern Warfare III kun je niet meer starten vanuit de HQ, dus hebben ze daar een aparte lijst voor gemaakt. Ik heb nu dus 2 lijsten voor die game, gelukkig kan ik nu wél de
halen voor MW III. Gisteren de game opnieuw gedownload en alle behaalde trophies zijn tevoorschijn gekomen in de nieuwe lijst ( waren blijkbaar soms problemen mee). Gelukkig want de trophy om 50 000 zombies te doden doe ik echt niet meer opnieuw.
Dus mogelijks wordt MW III en afhankelijk van de zombie trophies BO7 misschien nummer 199 en 200?
Ik zie wel wat het wordt. Misschien start ik wel WRC 24 volgende week die we gratis met Plus krijgen. Er is daar 1 online trophy die je met iemand anders moet doen (Iets van een race doen in Estland).
Ben momenteel aant wachten op BO7 (14 november) en de content die die game gaat krijgen is echt ongelooflijk. Ik ben nu door de campaign van BO6 aan het gaan want ik had die nooit gedaan toen de game uitkwam. Best wel één van de langere verhalen in een Call of Duty.
Het ganse debacle met de COD HQ is ook zoiets. Modern Warfare III kun je niet meer starten vanuit de HQ, dus hebben ze daar een aparte lijst voor gemaakt. Ik heb nu dus 2 lijsten voor die game, gelukkig kan ik nu wél de
Dus mogelijks wordt MW III en afhankelijk van de zombie trophies BO7 misschien nummer 199 en 200?
Ik zie wel wat het wordt. Misschien start ik wel WRC 24 volgende week die we gratis met Plus krijgen. Er is daar 1 online trophy die je met iemand anders moet doen (Iets van een race doen in Estland).
5214Ik zou zelf denk ik eerder voor TLOU II kiezen met I op 150, maar ik heb niet zo heel veel met Battlefield en CoDNTGSruler wrote: 31 Oct 2025 18:12 @Kolm: Goeie vraag. Ik wou altijd TLOU II doen voor platinum 200 omdat TLOU mijn nummer 150 is.
Het ganse debacle met de COD HQ is ook zoiets. Modern Warfare III kun je niet meer starten vanuit de HQ, dus hebben ze daar een aparte lijst voor gemaakt. Ik heb nu dus 2 lijsten voor die game, gelukkig kan ik nu wél dehalen voor MW III. Gisteren de game opnieuw gedownload en alle behaalde trophies zijn tevoorschijn gekomen in de nieuwe lijst ( waren blijkbaar soms problemen mee). Gelukkig want de trophy om 50 000 zombies te doden doe ik echt niet meer opnieuw.
Ik vind het nog altijd jammer dat ik mijn eerder toevallig begonnen streak van Dragon Quest Heroes niet heb kunnen verder zetten.
Platinum 100 was Dragon Quest Heroes 1 en toen ik met Dragon Quest Heroes 2 bezig was zat ik net voor 200 en zag ik dat van die 100 toevallig, dus heb hem dan maar voor 200 gehouden
Tegen de tijd dat ik aan 300 zat, was er helaas nog geen 3 en tegen 400 ook geen 3. Heb toen nog wel getwijfeld om een andere Dragon Quest te doen in de plaats maar het is er niet van gekomen.
Voor 450 weet ik het ook nog niet maar voor 500 overweeg ik Red Dead Redemption 2. RDR1 was ooit platinum 50 en trophy 3000 dus zou wel een leuk vervolg zijn.
De online hadden we al gedaan maar voor de singleplayer verwacht ik toch heel veel tijd nodig te hebben en moet ik me wel iets beter voelen dan de laatste tijd wat concentratie/vermoeidheid betreft
5215Dat lijkt me zeker verstandig kolm! Ik heb de sp wel helemaal doorgespeeld, maar had de puf niet meer om alle missies op 100% te gaan halen. Twijfel nu nog om m nog eens helemaal opnieuw door te spelen, maar geen idee of ik daar wel echt zin in ga hebben...
5216Ik heb de sp van RDR2 ook altijd maar uitgesteld. Geen idee waarom. 150 uur op X duwen denk ik om met mijn paard rond te rennen?
Misschien moet ik wel wachten met nummertje 200 tot GTA VI er is. Lijkt mij ook een mooie doelstelling
Misschien moet ik wel wachten met nummertje 200 tot GTA VI er is. Lijkt mij ook een mooie doelstelling
5217Bij mij is het vooral dat ik weet dat het een game is die ik niet 2 maanden moet laten liggen om dan weer mee verder te gaan want dan ben ik het allemaal weer vergeten 
GTA6 zou ook een mooie zijn! Die zal waarschijnlijk wel in lijn zijn met GTAV en RDR2
Al hoop ik dat ze dat doomsday heist geneuzel er niet insteken!
Een keer doorspelen is 1 ding, maar alles met dezelfde mensen, in volgorde, zonder doodgaan... no thanks!
GTA6 zou ook een mooie zijn! Die zal waarschijnlijk wel in lijn zijn met GTAV en RDR2
Al hoop ik dat ze dat doomsday heist geneuzel er niet insteken!
Een keer doorspelen is 1 ding, maar alles met dezelfde mensen, in volgorde, zonder doodgaan... no thanks!
5218Wordt dus geen doelstelling. GTA VI uitgesteld tot 19 november 2026.NTGSruler wrote: 04 Nov 2025 10:23 Ik heb de sp van RDR2 ook altijd maar uitgesteld. Geen idee waarom. 150 uur op X duwen denk ik om met mijn paard rond te rennen?![]()
Misschien moet ik wel wachten met nummertje 200 tot GTA VI er is. Lijkt mij ook een mooie doelstelling![]()
5219Dan toch ook maar RDR2?NTGSruler wrote: 07 Nov 2025 08:39Wordt dus geen doelstelling. GTA VI uitgesteld tot 19 november 2026.NTGSruler wrote: 04 Nov 2025 10:23 Ik heb de sp van RDR2 ook altijd maar uitgesteld. Geen idee waarom. 150 uur op X duwen denk ik om met mijn paard rond te rennen?![]()
Misschien moet ik wel wachten met nummertje 200 tot GTA VI er is. Lijkt mij ook een mooie doelstelling![]()
5220#199 EA WRC 24

Eerlijk is eerlijk: blij dat deze van mijn Playstation mag.
Ik vond het moeilijk aanpassen aan de besturing, telkens je iets te snel een bocht in gaat heb je te maken met overstuur en verlies je volledig de controle. Kan misschien aan mijn instellingen gelegen hebben, wie weet.
Verder was de 1600km, euhm, te lang maar ergens dan ook weer ca va. Kan mij voorstellen als je als rally fanaat een héél jaar deze game speelt, 1600km rijden niets is. Maar voor de meesten, zeker als je alleen op de trophies uit bent, is het onnodig grinden.
Soit wel blij dat deze gratis bij Plus zat, een WRC game kopen, zelfs in sale zit er niet echt meer in denk ik. Toch voorlopig. De WRC games zijn allang niet meer wat ze destijds geweest zijn.

Eerlijk is eerlijk: blij dat deze van mijn Playstation mag.
Ik vond het moeilijk aanpassen aan de besturing, telkens je iets te snel een bocht in gaat heb je te maken met overstuur en verlies je volledig de controle. Kan misschien aan mijn instellingen gelegen hebben, wie weet.
Verder was de 1600km, euhm, te lang maar ergens dan ook weer ca va. Kan mij voorstellen als je als rally fanaat een héél jaar deze game speelt, 1600km rijden niets is. Maar voor de meesten, zeker als je alleen op de trophies uit bent, is het onnodig grinden.
Soit wel blij dat deze gratis bij Plus zat, een WRC game kopen, zelfs in sale zit er niet echt meer in denk ik. Toch voorlopig. De WRC games zijn allang niet meer wat ze destijds geweest zijn.