Die is moeilijk hèFGras wrote: 08 Feb 2023 15:22 Ik heb m net bij King hrolf ook op story mode gezet maar volgens mij heeft de setting 0% verschil met normal bij deze miniboss.
Re: God of War Ragnarök
62Deze video heeft goed geholpen. Eens je m weet te ontwijken kan je lekker rustig aan doen met hits en is het best te doen.
64Wat een ongelofelijke game is dit
Het kan er ook mee te maken hebben dat dit mijn eerste grote game is die ik speel op PS5 Pro, maar zowel grafisch als qua gameplay speelt het fantastisch. Ik vind het ook beter qua verhaal dan de vorige game, er is altijd wel iets te beleven of nieuw te leren. Ik heb er al 22u in gestoken, maar zit precies nog steeds nergens qua verhaal, dus veel te verkennen
Het kan er ook mee te maken hebben dat dit mijn eerste grote game is die ik speel op PS5 Pro, maar zowel grafisch als qua gameplay speelt het fantastisch. Ik vind het ook beter qua verhaal dan de vorige game, er is altijd wel iets te beleven of nieuw te leren. Ik heb er al 22u in gestoken, maar zit precies nog steeds nergens qua verhaal, dus veel te verkennen
65Ik vond het persoonlijk toch een tegenvaller tov de vorige game. Ik hou van die rustige stukken tussendoor (The last of us 2 wanneer je enkele jaren terug in de tijd gaat, de Peter Parker momenten in Spiderman 2 zonder combat), maar in god of war vond ik die stukken ontzettend saai. Ik miste ook redelijk wat van het epische karakter in het spel, omdat het deze keer zo'n open wereld was. Het einde vond ik ook zeer pover.met0t0 wrote: 23 Nov 2025 09:53 Wat een ongelofelijke game is dit![]()
![]()
Het kan er ook mee te maken hebben dat dit mijn eerste grote game is die ik speel op PS5 Pro, maar zowel grafisch als qua gameplay speelt het fantastisch. Ik vind het ook beter qua verhaal dan de vorige game, er is altijd wel iets te beleven of nieuw te leren. Ik heb er al 22u in gestoken, maar zit precies nog steeds nergens qua verhaal, dus veel te verkennen![]()
66Mee eens Mr. Wolf, maar wel met de voorwaarde dat je ze bij 2de keer doorspelen kan skippen. De eerste keer doorspelen geweldig, maar als je de ervaring van het verhaal al hebt gehad en alleen voor collectables terugkomt oid dan is het zeer irritant...
67Ik kan er mij wel in vinden dat het saaier zal zijn bij de terugkeer voor collectables, maar tot nu toe, gewoon het verhaal doorspelend, vind ik het zeker de moeite. Enige minpunt is dat er minder grootse momenten in zitten zoals de originele games, toen de schaal enorm vergrootte voor gigantische boss fights. Ben benieuwd naar het einde, maar had ergens al vernomen er niet te veel van te verwachten 
68Nooit verwachtingen hebben dan valt niks tegen ghihi 
Sent from my EB2103 using Tapatalk
Sent from my EB2103 using Tapatalk
69Haha, da's een goeie tip, ik had er ook niet echt verwachtingen bij (behalve dan dat de graphics fantastisch zouden zijn en dat is zeker het geval), dus ik geniet er goed van