Re: PlayStation Plus
3166Ik wist zelfs niet dat er al een LEGO-game van Horizon was
Dus er is een game waarvan LEGO-sets worden gemaakt waarvan vervolgens terug een game wordt gemaakt 
Moderator: Leaderboard Group
Dus krijgen we "maar" 4 games danMarty wrote: 27 Nov 2025 07:40 Synduality Echo of Ada | PS5
Nederland en België zijn uitgesloten. De game is niet beschikbaar op de Nederlandse en Belgische PSN Store vanwege de beslissing van de uitgever omtrent lootboxwetgeving.
En werkt ook niet als je de game bv uit de usa store haalt. Zelfs de fysieke versie werkt niet op een Nederlands of Belgisch account.
Euh lijkt mij inderdaad niet correct. Hopelijk gewoon een foutje en kan je gewoon verder blijven genieten van je Premium abo.Marty wrote: 01 Jan 2026 13:37 Krijg net een melding van playstation dat mijn psplus bijna verloopt en ik mijn betalingsgegevens moet aanpassen om te kunnen verlengen.
Maar als ik bij mijn status kijk loopt mijn abo tot 07-01-2027. Hopelijk gewoon een foutje van hun anders heb ik €100 betaald voor 2 maanden psplus premium
NTGSruler wrote: 01 Jan 2026 17:05Euh lijkt mij inderdaad niet correct. Hopelijk gewoon een foutje en kan je gewoon verder blijven genieten van je Premium abo.Marty wrote: 01 Jan 2026 13:37 Krijg net een melding van playstation dat mijn psplus bijna verloopt en ik mijn betalingsgegevens moet aanpassen om te kunnen verlengen.
Maar als ik bij mijn status kijk loopt mijn abo tot 07-01-2027. Hopelijk gewoon een foutje van hun anders heb ik €100 betaald voor 2 maanden psplus premium
We hebben vorig jaar moet ik nu al zeggen (2025), 5 dagen PS+ gratis gekregen (geen idee meer waarom dat was. Outage van PSN of zoiets?), dus mijn Essential vervalt nu op 02 februari 26. Ik overweeg om eens naar de Premium tier te gaan en te kijken als ik er in 2026 dan waarde uit haal.
Waarschijnlijk zou ik zowiezo wachten om te upgraden tot mijn Essential bijna verloopt.
Echter als ik in 2027 dan eventueel terug wil naar Essential, heb ik mij altijd afgevraagd hoe dit dan praktisch te werk gaat? Moet ik mijn abo dan laten verlopen? Heb ik kans om gratis games te verliezen? Of kan ik bijvoorbeeld dan op 01 of 02 februari 2027 terug Essential aanschaffen?
Ik lees het als:Hoe kan ik mijn PlayStation Plus-abonnement aanpassen van PS Plus Premium of PS Plus Extra naar een abonnement met minder voordelen?
Zo kies je een lager PlayStation Plus-abonnement:
Op PS4 of PS5: Ga naar Instellingen > Accountbeheer > Accountgegevens > Abonnementen (PS4) of Instellingen > Gebruikers en accounts > Account > Betaling en abonnementen > Abonnementen (PS5)
Op de website: Log in op je account voor PlayStation Network en ga naar Abonnementbeheer
Als je je abonnement verlaagt, gaat de wijziging in na afloop van je huidige, reeds betaalde (gestapelde) abonnement. Op dat moment heb je geen toegang meer tot de voordelen die exclusief zijn voor het abonnementsniveau dat je voorheen had.
Voor mij was het vooral de combi van PSVR2 en Classics. Helaas zijn die PSVR2 nu allemaal weg, heb er wel een paar kunnen spelen gelukkig.NTGSruler wrote: 05 Jan 2026 13:41 Bedankt voor het antwoord Kolm! Antwoord op al mijn vragen/bedenkingen.
Ben nog altijd wat in twijfel als het het waard is, maar als je 3-4 grotere games gratis kan spelen haal je het er wel uit denk ik.

Heb eerlijk gezegd geen idee, maar wat ik ervan gelezen heb in topics op PSNprofiles is dat het dus metroid-achtig is maar niet direct gefocused op combat... Maar ja, what do i know?paveman wrote: 29 Jan 2026 17:00 Als Ultros een metroidvania à la Guacamelee! is dan ben ik wel geïnteresseerd, maar goed: ik wacht t ff af...
Return to “PlayStation Network Gaming”