Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11866
Gefeliciteerd dividedx!

Ah het gamen komt en gaat in periodes soms. Denk dat het vooral een kwestie is van wat tijd terug te investeren in games/gaming en dan komt de goesting wel weer terug. Natuurlijk is het leven in het algemeen er ook en dat zorgt vaak ervoor dat er wat minder tijd is voor hobbies. Misschien als er kinderen komen dat het gamen ook terug komt in je leven :P
Image

11867
dividedx11 wrote: 12 Jan 2026 08:43 Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen!

+++ Fijn om nog steeds dezelfde vertrouwde 'usernames' te zien hier op het forum
-/+ Veel beterschap gewenst aan iedereen die het nodig heeft! :flow:
--- Met de wintermaanden heb ik het mentaal altijd extra lastig
--- Ik mis het gevoel dat gamen me gaf, om de zoveel weken start ik m'n PS5 eens op en probeer ik iets te spelen, maar niets evenaart het plezier dat ik vroeger ervaarde bij Ratchet & Clank, Uncharted, inFamous, Killzone, etc...
+++++ Afgelopen zomer gelukkig getrouwd :jip:
Gefeliciteerd!! Uitgegroeid van snotaap op het forum tot een getrouwde vent, talk about character development :lol:
Image

11868
NTGSruler wrote: 23 Dec 2025 09:47 Stellar Blade... ik twijfel er steeds over wanneer die in sale is.
Ik twijfelde ook, maar het kriebelde enorm en ik wou nog eens een 'adventure' game, ik speelde teveel hetzelfde. Wachten op een nog betere sale zou me het plezier weggenomen hebben dat ik er nu al heb aan gehad, dan zijn die extra euro's het wel waard. Ik koos bijvoorbeeld dan om Indiana Jones niet te nemen en daarop flink te wachten tot die goed laag staat.

+++ Beste wensen aan iedereen
Ook goede gezondheid en goed herstel voor de zieken onder ons hier

Gefeliciteerd met den trouw @divided

+++ Solden = nieuwe tv 50" .... een upgrade van een ongeveer 15-20j oude tv is waanzinnig

--- geen connectie hebben met sommige mensen, niks zinnigs te zeggen hebben ...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

11871
Lange tijd weer afwezig geweest! Is het nog oké om iedereen een fijn 2026 te wensen?
+++/--- Redelijk wat shit op het werk de laatste tijd. Als conclusie ben ik een klacht gaan indienen bij de zaakvoerders over onze senior engineer. Wanneer je de juniors van de helpdesk "debielen" noemt omdat ze niet alles kunnen oplossen, is er niet echt sprake van professionaliteit.
+++ Met de andere collega's loopt het al een geluk de laatste maanden wel zeer goed!
Image

11872
Mr.Wolf wrote: 31 Jan 2026 20:56 Lange tijd weer afwezig geweest! Is het nog oké om iedereen een fijn 2026 te wensen?
+++/--- Redelijk wat shit op het werk de laatste tijd. Als conclusie ben ik een klacht gaan indienen bij de zaakvoerders over onze senior engineer. Wanneer je de juniors van de helpdesk "debielen" noemt omdat ze niet alles kunnen oplossen, is er niet echt sprake van professionaliteit.
+++ Met de andere collega's loopt het al een geluk de laatste maanden wel zeer goed!
Vanzelfsprekend is het oké om iedereen een fijn 2026 te wensen! De beste wensen voor welke periode dan ook zijn altijd goed! Toch? :cool: :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

11877
NTGSruler wrote: 16 Jan 2026 19:59 Goed te horen dat je er véél plezier hebt aan beleefd aan Stellar Blade! Heb voorlopig nog wel wat andere games die ik eerst wil spelen en die ook al paar jaar in de backlog staan.
Hehehe nog altijd ... als ik alles wil gezien hebben en alle outifts wil unlocken moet ik de game 4x uitspelen :O

--- niet de appreciatie krijgen op het werk die ik verdien, terwijl anderen voor minder meer krijgen, de balans is wacky
--- verzuipen in de taken
--- fysieke weerslag
--- veerkracht daalt
--- keuzestress

+++ DLC aankondiging van Granblue Fantasy Relink
--- de supergrote grind die ermee gepaard zal gaan :(

+++ Soul Reaver 3 Remastered
--- douanekosten
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

11878
Late, reactie maar toch nog gefeliciteerd dividedx! :D

Mooie stap vooruit in het leven.

Wat betreft games moet ik ook altijd mijzelf een uur of 5 geven om er in te geraken.

+++ kingdom come deliverance 2 is een prachtige game. Waarom kende ik deze reeks niet? :o Ik ben grote fan van elder scrolls op vlak van gameplay en level systeem. En deze game lijkt er zo hard op maar dan in middeleeuwen setting van Europa en met een veel hogere moeilijkheidsgraad.

+++ Naar New Jersey geweest voor het werk en volgende tripje is opnieuw Vietnam en een paar andere Europese landen.

+++ de vrouw kunnen overtuigen om in de zomer naar Japan te gaan. Ik heb ondertussen alles al geboekt van vliegtuig, hotels, vervoer enzovoort. Helpt wel enorm dat ik ondertussen in Japans kan communiceren.

- - - verschrikkelijk druk. Ik moet echt keuzes maken waar ik tijd in steek.
Image

11880
gamerke1992 wrote: 06 Mar 2026 13:06 Late, reactie maar toch nog gefeliciteerd dividedx! :D

Mooie stap vooruit in het leven.

Wat betreft games moet ik ook altijd mijzelf een uur of 5 geven om er in te geraken.

+++ kingdom come deliverance 2 is een prachtige game. Waarom kende ik deze reeks niet? :o Ik ben grote fan van elder scrolls op vlak van gameplay en level systeem. En deze game lijkt er zo hard op maar dan in middeleeuwen setting van Europa en met een veel hogere moeilijkheidsgraad.

+++ Naar New Jersey geweest voor het werk en volgende tripje is opnieuw Vietnam en een paar andere Europese landen.

+++ de vrouw kunnen overtuigen om in de zomer naar Japan te gaan. Ik heb ondertussen alles al geboekt van vliegtuig, hotels, vervoer enzovoort. Helpt wel enorm dat ik ondertussen in Japans kan communiceren.

- - - verschrikkelijk druk. Ik moet echt keuzes maken waar ik tijd in steek.
Hehe dan ga je je geleerde Japans eens kunnen uittesten daar :)
Image