Begonnen met Ultos, er zouden geen missables inzitten ivm timeloops, dus je kan altijd terug. Er is ook een optie zodat je geen damage krijgt.
Wat me dan wel opvalt is dat de platinum maar op 0,2% staat. Dus waar zit het addertje...
Re: PlayStation Plus
3197Zou dat niet te maken hebben met dat het een PS+ game is? Op psnprofiles zie ik een rarity van 4,5%. Dat is dan weer niet heel gek. Je kunt dan ook zo zien welke trophies de meeste mensen niet gehaald hebben...
Wat vind je er verder van?
Wat vind je er verder van?
3198Er is niet echt een guide voor de game te vinden dacht ik. Dat doet tegenwoordig ook veel.Marty wrote: 12 Feb 2026 11:00 Begonnen met Ultos, er zouden geen missables inzitten ivm timeloops, dus je kan altijd terug. Er is ook een optie zodat je geen damage krijgt.
Wat me dan wel opvalt is dat de platinum maar op 0,2% staat. Dus waar zit het addertje...
Ik had tot deze maand ook nog nooit van Ultros gehoord...
3199Er zijn wel veel trophies met een laag % inderdaad.
Ik zou het nu nog niet aan PSPlus wijten aangezien het nog maar net op PSPlus is.
Wat ik wel begreep is dat de game blijkbaar niet een zuivere metroidvania is, dus mogelijk dat veel mensen hem daarom beginnen en dan afhaken?
Enige guide die ik vond was op steam:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 3248927546
Ik zou het nu nog niet aan PSPlus wijten aangezien het nog maar net op PSPlus is.
Wat ik wel begreep is dat de game blijkbaar niet een zuivere metroidvania is, dus mogelijk dat veel mensen hem daarom beginnen en dan afhaken?
Enige guide die ik vond was op steam:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 3248927546
3200Blijkt een roguelike spel te zijn? Vind ik op zich meestal wel leuk maar de stijl van deze spreekt me nu niet direct aan.
3201Eerste 2 uur vond ik beetje saai, maar later leer je dingen die het leuker maken. Wist dus niet dat ik skills in een volgende run mee kan nemen. Wel maar 1 wapen, alleen een zwaard.
Maar geen idee wat nou het verhaal is
Maar geen idee wat nou het verhaal is
3202Games voor maart:
PGA Tour 2K25
Monster Hunter Rise
Slime Rancher 2
The Elder Scrolls Online Collection: Gold Road
Link PS Blog

Monster Hunter Rise
Slime Rancher 2
The Elder Scrolls Online Collection: Gold Road
Link PS Blog
3205Die Monster Hunter lijkt mij zeker de moeite 
Van Slime Rancher had ik nog nooit gehoord
Van Slime Rancher had ik nog nooit gehoord
3206Ik heb net mijn PSPlus Premium kunnen verlengen met 25% korting.
Zou over 2 weken verlopen (had automatisch verlengen al uitstaan) en keek toevallig even op de site en zag de korting staan.
Zou tot ergens april zijn (ik denk 14 april, maar niet zeker).
Zou over 2 weken verlopen (had automatisch verlengen al uitstaan) en keek toevallig even op de site en zag de korting staan.
Zou tot ergens april zijn (ik denk 14 april, maar niet zeker).
3207Games voor april:
Lords of the Fallen ken ik niet, maar lijkt me niet echt mijn ding
Tomb Raider I-III had ik net in mijn 'gewone' PS5 zitten om te gaan spelen, prima dus
Sword Art Online: ik vraag me af wie hier op zit te wachten...

Lords of the Fallen ken ik niet, maar lijkt me niet echt mijn ding
Tomb Raider I-III had ik net in mijn 'gewone' PS5 zitten om te gaan spelen, prima dus
Sword Art Online: ik vraag me af wie hier op zit te wachten...
3208Niet echt mijn ding de games voor April.
Lord of the Fallen is wel nog goede game, beetje soulslike dacht ik. Dacht dat er ook al een 2e game van is.
Lord of the Fallen is wel nog goede game, beetje soulslike dacht ik. Dacht dat er ook al een 2e game van is.
3209Dit is de tweede game (reboot) van de 2014 versie.NTGSruler wrote: 02 Apr 2026 08:51 Niet echt mijn ding de games voor April.
En dit jaar komt er de echte Lords of the Fallen 2.
3210Die oorspronkelijke hebben we volgens mij ook al eens gehad zelfs. Absoluut niet mijn genre iig.
@ruler: Tomb Raider ook niets voor jou...? Aangezien jij toch ook wel echt van Uncharted bent had ik anders verwacht...
@ruler: Tomb Raider ook niets voor jou...? Aangezien jij toch ook wel echt van Uncharted bent had ik anders verwacht...