Re: Pronken met je Platinums
5282Wauw! Gefeliciteerd! Mooie voor de 450/22.000...Kolm wrote: 15 Mar 2026 23:56
Platinum #450 en Trophy #22.000: Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4 PS5
Eindelijk!![]()
De grind voor de solo tours was eigenlijk het grootste 'probleem'. In totaal moet je alle goals voor alle levels 30 keer doen en dat gaat gewoon tegensteken als je dat achter elkaar probeert te doen.
De challenges vond ik dan weer een heel stuk makkelijker in vergelijking met THPS1+2. Enkel Tokyo heb ik wat langer over gedaan omdat ik moeite had met de timing van de jump richting de 'uitgang'.
De challenges zijn misschien wat makkelijker, maar die 2x skitchen blijft (te) lastig voor mij. Heb het nu in het SF level geprobeerd (die jij aangaf), maar kwam niet verder van 100k t.o.v. 2mio...
5284Sowieso! Ik heb ook nog niet alle dlc trophies gedaan. Las dat je blijkbaar het volledige spel nog eens moest uitspelen in new game +, dus niet direct veel goesting in
Congrats trouwens nog met de mijlpaal
5285Oh nee... voor dit soort game is New Game+ echt zo nutteloos en artificieel verlengen van de gameplay tijd...Mr.Wolf wrote: 17 Mar 2026 19:10Sowieso! Ik heb ook nog niet alle dlc trophies gedaan. Las dat je blijkbaar het volledige spel nog eens moest uitspelen in new game +, dus niet direct veel goesting inKolm wrote: 15 Mar 2026 23:57 Proficiat!![]()
Ga je de DLC ook nog doen? Eventueel later na een sale ofzo.
Congrats trouwens nog met de mijlpaal![]()
Er zijn vast mensen die dat leuk vinden, maar de meesten zijn al blij als ze 1 keer het einde van zo'n lange game halen
Is iets voor tegen de tijd dat ze klaar zijn met DLC uitbrengen en de volgende game bijna gaat uitkomen
En dank je!
5286Vooral ook omdat ik het zelf niet zo'n toffe game vondKolm wrote: 17 Mar 2026 21:04Oh nee... voor dit soort game is New Game+ echt zo nutteloos en artificieel verlengen van de gameplay tijd...Mr.Wolf wrote: 17 Mar 2026 19:10Sowieso! Ik heb ook nog niet alle dlc trophies gedaan. Las dat je blijkbaar het volledige spel nog eens moest uitspelen in new game +, dus niet direct veel goesting inKolm wrote: 15 Mar 2026 23:57 Proficiat!![]()
Ga je de DLC ook nog doen? Eventueel later na een sale ofzo.
Congrats trouwens nog met de mijlpaal![]()
Er zijn vast mensen die dat leuk vinden, maar de meesten zijn al blij als ze 1 keer het einde van zo'n lange game halen![]()
Is iets voor tegen de tijd dat ze klaar zijn met DLC uitbrengen en de volgende game bijna gaat uitkomen
En dank je!![]()
5287Ik hoop dat fast travel direct beschikbaar is voor overal waar je al geweest bent... vaak is die eerste keer ergens geraken zo tijdrovendMr.Wolf wrote: 18 Mar 2026 20:47 Vooral ook omdat ik het zelf niet zo'n toffe game vondVrees dat ik even de moeilijkheid op makkelijk ga zetten en alle cutscenes ga skippen haha
5288Van wat ik gelezen heb ook niet... En juist: een groot deel van de randactiviteiten moet je ook opnieuw doen om aan een bepaald level nog te geraken...Kolm wrote: 18 Mar 2026 21:28Ik hoop dat fast travel direct beschikbaar is voor overal waar je al geweest bent... vaak is die eerste keer ergens geraken zo tijdrovendMr.Wolf wrote: 18 Mar 2026 20:47 Vooral ook omdat ik het zelf niet zo'n toffe game vondVrees dat ik even de moeilijkheid op makkelijk ga zetten en alle cutscenes ga skippen haha
![]()
5289
Platinum #451: WRC 4 PS3
En hiermee zijn de (nog haalbare) WRC PS3 games klaar
Edit: Oh nee, WRC 3 nog
5290Straf van zoveel platinum trophies te halen, maar ook straf om ze zo te kunnen mikkenKolm wrote: 15 Mar 2026 23:56
Eindelijk!![]()
5291Dank je!met0t0 wrote: 22 Mar 2026 11:45 Straf van zoveel platinum trophies te halen, maar ook straf om ze zo te kunnen mikkenIk zou er sowieso ergens eentje tussen halen zodat de telling niet meer klopt
![]()
En ik geef toe dat het voor dat aantal trophies, altijd wel een beetje rekenen is en voor de laatste paar, altijd trophies zoeken waarvan je zeker weet wanneer ze poppen. Als het dan lukt is het ook wel leuk
5293Straf dat een mens zoveel tijd heeft ook (en geld). Haha een echte toewijding.met0t0 wrote:Straf van zoveel platinum trophies te halen, maar ook straf om ze zo te kunnen mikkenKolm wrote: 15 Mar 2026 23:56
Eindelijk!![]()
Ik zou er sowieso ergens eentje tussen halen zodat de telling niet meer klopt
Sent from my EB2103 using Tapatalk