Re: Wat speel je op dit moment?

3964
Marty wrote: 31 Mar 2026 08:37 Nog maar 1 te gaan :party:
Hoeveel uur heb je uiteindelijk nog nodig gehad voor die laatste? :P

Ik ben nu bezig met Vampire The Masquerade - Bloodhunt, de game waar eind deze maand de servers van sluiten.
Na 10-12u had ik alle trophies behalve degene voor xp/levels en was ik level 24.

De game staat als 100u in de trophyguide, maar dat gaat uit van netjes alle matches spelen voor xp.
Blijkt dat je bij een solo bloodhunt (battle royal) rondje, al gewoon voor het starten van de match xp krijgt en dat je bovendien nauwelijks extra xp krijgt als je meerdere kills haalt en zelfs het rondje wint. Dat rondje duurt dan ook nog is 15 minuten :q:
Je kan dus gewoon rondje leaven, je xp krijgen en vervolgens opnieuw in de queue gaan staan voor een nieuwe match.
Dat duurt ongeveer 1-2 minuten als je cross-play uit hebt staan, want de game wordt na die tijd gewoon opgevuld met bots.
Als cross-play aan staat dan kan het gek genoeg langer duren voor de game wordt aangevuld met bots en sta je dus langer in de queue.
In de praktijk speel je voor het grootste deel dus tegen bots, ook de team deathmatch wordt daarmee aangevuld indien nodig.

Het is een beetje saai zo voor die laatste trophy, maar gaat wel een heel stuk sneller dus! :nerd:
Image

3965
Nog zo'n 3 uur was dat voor 1 item. Op gegeven moment duurde het bijna een half uur voordat er een metal slime spawnde. En die heb ik nodig voor een gegarandeerde level 4 item zodat ik een kistje krijg waar het item in kan zitten.

En op dag van de platinum was ik al tijdje bezig en wilde stoppen, toen dacht ik ach laten we er nog eentje doen. En tadaaaa m'n liquid metal sword zat erin.
Image

3966
Marty wrote: 05 Apr 2026 16:58 Nog zo'n 3 uur was dat voor 1 item. Op gegeven moment duurde het bijna een half uur voordat er een metal slime spawnde. En die heb ik nodig voor een gegarandeerde level 4 item zodat ik een kistje krijg waar het item in kan zitten.

En op dag van de platinum was ik al tijdje bezig en wilde stoppen, toen dacht ik ach laten we er nog eentje doen. En tadaaaa m'n liquid metal sword zat erin.
Mooie MGS naam... :smug:
Image

3967
paveman wrote: 07 Apr 2026 13:18
Marty wrote: 05 Apr 2026 16:58 Nog zo'n 3 uur was dat voor 1 item. Op gegeven moment duurde het bijna een half uur voordat er een metal slime spawnde. En die heb ik nodig voor een gegarandeerde level 4 item zodat ik een kistje krijg waar het item in kan zitten.

Mooie MGS naam... :smug:
Dan ken je de 2 broers nog niet:
Liquid Metal Shield en Liquid Metal Goomerang. :lol:
Image

3968
Voor Stray moet ik nog de speedrun doen en Can't Cat-ch Me trophy (ben ik al langer mee bezig dan dat de speedrun zal duren... :goaway: )

Daarnaast begonnen aan Horizon Forbidden West. Een stuk moeilijker dan de eerste game heb ik het gevoel, of 't ligt aan de enorm veel grotere keuze aan wapens en moves. Maar wat een prachtige game op PS5 Pro met 4K OLED tv, wauw :love:

3969
met0t0 wrote: 11 Apr 2026 10:53 Voor Stray moet ik nog de speedrun doen en Can't Cat-ch Me trophy (ben ik al langer mee bezig dan dat de speedrun zal duren... :goaway: )

Daarnaast begonnen aan Horizon Forbidden West. Een stuk moeilijker dan de eerste game heb ik het gevoel, of 't ligt aan de enorm veel grotere keuze aan wapens en moves. Maar wat een prachtige game op PS5 Pro met 4K OLED tv, wauw :love:
Horizon forbidden west: een van de meest prachtige gamewerelden die ik al gezien heb, maar het verhaal was wel een stapje terug!
Image

3971
Marty wrote: 12 Apr 2026 22:30 Crimson Desert.

Wat een game :D
58 uur op de teller en heb toch al
[+] aantal trophies
2
trophies behaald.
Je gaat nog terug denken aan Dragon Quest van eerder :lol:

Zelf bezig met Lost Records Bloom and Rage. Van dezelfde makers van de eerste twee Life is Strange games.
Gaat deze maand uit de PSPlus collectie.
Tape 1 net uitgespeeld en begonnen aan tape 2.
Ze weten de spanning wel op te bouwen :)
Image

3973
Dan ga ik maar niet vertellen dat ik ook aan Starfield ben begonnen.
Zit ook een random trophy in :lol:

Maar heb me tot nu toch nog geen moment verveeld. Ben nog veel bezig in het eerste en tweede gebied. En dan zijn er iets van 5 gebieden.

Platinum heeft iemand gehaald in 305 uur.
Let op game was niet eerder te spelen dan launchday. Dus die gast heeft zo'n 12-15 uur per dag de game gespeeld :O
Image