Re: Pronken met je Platinums

5297
Platinum 535: Legacy of Kain: Ascendance

Image
Wel weer leuk een nieuwe game in de Legacy of Kain serie. Maar dit had veel beter kunnen zijn. Hele korte game. Wat rare controls en de combat is alleen aanvallen met vierkantje en alleen Raziel had een vuurbom als special. De rest van de speelbare characters hadden niets speciaals of ik ben het alweer vergeten. :silly:
Image

5305
Sanity penguin wrote: 04 May 2026 20:19
NTGSruler wrote: 04 May 2026 15:50 Sanity: iets speciaals voor nummertje 200 in gedachten? Of niet direct mee bezig?
Ik houd mij daar niet speciaal mee bezig. Potentieel wordt dat Borderlands, afhankelijk van wanneer er nieuwe DLC met een voertuig uitkomt :lol:
Volgens mij eind deze maand... ik wacht daar ook geduldig op, heb geen zin om nog een ander karakter naar lvl 50 te brengen... De gameplay is heel erg goed, maar de rest van de game maakt dat ik weinig zin heb in die grind...
Image

5306
Image

Platinum #452: Vampire: The Masquerade - Bloodhunt

Game was volledig online, hoofdzakelijk Battle Royal maar had ook een team deathmatch mode.
De server shutdown van eind april werd ruim van tevoren aangekondigd en dat is hoe ze het allemaal zouden moeten doen!

Hoofdreden dat ik de game gedaan heb, is omdat ik de rest van de serie ook nog wilde doen en dit de enige online game is in de serie.
De tijd om alle trophies, behalve level 50, te halen was het zeker een leuke game en dat games ook werden aangevuld met bots maakte dat je eigenlijk alleen voor de revive trophies even hulp nodig had omdat de modes met teams en dus revives, minsten 2 of 3 echte spelers nodig hadden om te kunnen starten.
De 100u in de guide ging uit van de games normaal uitspelen alleen gaf dat bijna niks aan extra XP vergeleken met de game na starten meteen weer leaven. Op die manier was het 10-12u voor de misc trophies en dan nog 20-25u XP grinden.
Een normaal rondje dat je wint, duurde al snel 15 minuten dus dat scheelde best veel tijd.

Image

Platinum #453: Lost Records: Bloom & Rage

Ging PSPlus verlaten dus eindelijk een keer aan begonnen :lol:
Van de makers van de originele/eerste Life is Strange games en ik vond het wel de moeite om te spelen.
Online zijn de meningen nogal verdeeld.

Image

Platinum #454: Ghost of Yōtei

Wat een game... Het verlengd weekend van koningsdag heb ik alleen maar dit gedaan :shh:

Image

Platinum #455: WRC 5 PSVita

En hiermee zijn alle PSVita games in de WRC serie klaar! :party:
Image

5309
paveman wrote: 12 May 2026 09:00 Congrats kolm! Mooie plats!
Bedankt! :hug:
NTGSruler wrote:Eindelijk gedaan met WRC :D
Correctie: Eindelijk gedaan met WRC op de PSVita! :lol:

Ik heb nog WRC3 op PS3, WRC7,8 en 10 op PS4 en WRC 10 op PS5 te gaan.
En WRC Generations PS4 ALS ze de servers een keer fixen, maar dat is ondertussen ook al een half jaar dat ze zeggen dat het volgende maand gefixt gaat zijn :q:

WRC 10 zou nog wel is lastig kunnen zijn, het derde event in anniversary mode zat ik de laatste keer zo'n 30 seconden boven de tijd die ik moest halen. Iedereen klaagt daar over :silly:
Positief is dan wel dat ze bij een update de volgorde van de events hebben aangepast en dat je daardoor maar de eerste 4 ipv alle 12 de events moet doen. Het volgende event unlockt pas als je het vorige hebt uitgespeeld. Ze zijn dus even vergeten om de unlock conditie van die trophy aan de nieuwe laatste rally te hangen :saint:
Image