paveman wrote: 03 Jun 2026 10:38
Voor mij:
Rayman Legends Retold: leuk! Al hoop ik dat ze de daily challenges nu achterwege laten, haha!
Stunman: Hollywood: leuk! Terugkeer van best een uniek type game, die ik best kon smaken.
Tomb Raider: Legacy of Atlantis: gaaf! En eigenlijk heb ik wel zin in een nieuwe TR.
Voor de rest niets wat mij echt interesseert
De Tomb Raider game is een remake van de eerste game, maar dan zonder driehoekjes

Wel meer dan gewoon remake, ze noemen het een reimagining, dus zeer veel vrijheid genomen in hoe de remake wordt gedaan.
Dus het zal 'half nieuw' voelen als je de eerste al een keer gespeeld hebt denk ik.
Ik leek ook begrepen te hebben dat de remake van de tweede game ook bevestigd was.
God of War ben ik wel benieuwd wat dat gaat worden. Voorlopig lijkt het iets minder 'rauw' dan met Kratos.
Die cube vond ik ook wel apart, de jelly animatie vind ik leuk en goed gedaan.
Tegelijk zat ik te bedenken: volgens mij zochten ze nog een leuke sidekick, maar omdat ze nog niet wisten wat ze wilden hadden ze maar even een simpele kubus geanimeerd die meeliep. En ergens in het proces dachten ze dan: waarom gebruiken we niet gewoon een kubus als sidekick!
En Rayman legends ook!
De daily challenges mogen ze invoeren, zolang het maar niet nodig is voor trophies en zeker niet op de manier dat ze het voorheen hadden gedaan! Paar maanden elke dag bij thuiskomst van werk ff die challenges zitten doen voor het eten klaar was
Verder lijkt bijna alles in september uit te komen

Iets met GTAVI...
Nog een terechte opmerking van iemand in de comments van het overzicht: Intergalactic: The Heretic Prophet van Naughty dog werd helemaal niet getoond. Dat is misschien zorgelijk
Volledig overzicht van de aankondigingen:
https://www.pushsquare.com/features/rou ... -june-2026