Re: Quick News Topic

3136
Call of Duty Warzone voor PS4 gaat binnenkort offline.
Voor zover ik weet hangen daar geen trophies aan.
What we do know is from 4th June 2026, the standalone mode will be delisted and removed from the PS Store. As such, if you're still using a PS4 and are even slightly interested in Warzone, you've got one week to add it to your account and download it. Then, on 25th June 2026, the in-game store will be disabled on PS4.
https://www.pushsquare.com/news/2026/05 ... t-gen-only
Image

3138
Voor mij:
Rayman Legends Retold: leuk! Al hoop ik dat ze de daily challenges nu achterwege laten, haha!
Stunman: Hollywood: leuk! Terugkeer van best een uniek type game, die ik best kon smaken.
Tomb Raider: Legacy of Atlantis: gaaf! En eigenlijk heb ik wel zin in een nieuwe TR.

Voor de rest niets wat mij echt interesseert
Image

3139
paveman wrote: 03 Jun 2026 10:38 Voor mij:
Rayman Legends Retold: leuk! Al hoop ik dat ze de daily challenges nu achterwege laten, haha!
Stunman: Hollywood: leuk! Terugkeer van best een uniek type game, die ik best kon smaken.
Tomb Raider: Legacy of Atlantis: gaaf! En eigenlijk heb ik wel zin in een nieuwe TR.

Voor de rest niets wat mij echt interesseert
De Tomb Raider game is een remake van de eerste game, maar dan zonder driehoekjes :music:
Wel meer dan gewoon remake, ze noemen het een reimagining, dus zeer veel vrijheid genomen in hoe de remake wordt gedaan.
Dus het zal 'half nieuw' voelen als je de eerste al een keer gespeeld hebt denk ik.
Ik leek ook begrepen te hebben dat de remake van de tweede game ook bevestigd was.

God of War ben ik wel benieuwd wat dat gaat worden. Voorlopig lijkt het iets minder 'rauw' dan met Kratos.
Die cube vond ik ook wel apart, de jelly animatie vind ik leuk en goed gedaan.
Tegelijk zat ik te bedenken: volgens mij zochten ze nog een leuke sidekick, maar omdat ze nog niet wisten wat ze wilden hadden ze maar even een simpele kubus geanimeerd die meeliep. En ergens in het proces dachten ze dan: waarom gebruiken we niet gewoon een kubus als sidekick! :lol:

En Rayman legends ook!
De daily challenges mogen ze invoeren, zolang het maar niet nodig is voor trophies en zeker niet op de manier dat ze het voorheen hadden gedaan! Paar maanden elke dag bij thuiskomst van werk ff die challenges zitten doen voor het eten klaar was :q:

Verder lijkt bijna alles in september uit te komen :silly:
Iets met GTAVI... :q:

Nog een terechte opmerking van iemand in de comments van het overzicht: Intergalactic: The Heretic Prophet van Naughty dog werd helemaal niet getoond. Dat is misschien zorgelijk :think:

Volledig overzicht van de aankondigingen:
https://www.pushsquare.com/features/rou ... -june-2026
Image

3140
Ik deel je mening Paveman.
Stuntman ben ik vooral benieuwd hoe moeilijk die platinum wordt :D
Wolverine ziet er bruut uit en wat de meesten willen: singleplayer games. Ik betwijfel wel als ik deze op release zou kopen. James Bond is ook zo eentje.
De nieuwe God ofcWar ziet er.. Nogal weird uit vind ik. Precies een soulslike game of toch met wat elementen van zo'n type games. De setting trekt mij niet aan eerlijk gezegd. Moet toegeven dat ik de GoW franchise sinds de 2018 reboot links heb laten liggen. Interessante super mooie games, maar ergens klikt de combat gameplay niet direct met mij.
Until Dawn 2 meh.
The Lost Wild heeft wel mijn interesse gewekt, dacht eerst een nieuwe Jurassic Park game, maar nope.
De game "ILL". Wauw. Alleen horror genre...
Ik heb Playstation Premium, maar de 3 PS2 games wekken mijn interesse niet.
Image

3141
Zaten wel leuke dingen tussen. Stuntman lijkt cool, al is het maar voor de nostalgische trip van Knight Rider of Back to the future. "Nieuwe" Tomb Raider zal hier wel een first buy worden want is de enige game dat de missus speelt op PS5 dus die moet er dan direct komen :lol:
Zelf wacht ik met backlog altijd geduldig af. Nieuwe 007 staat zo op mijn lijstje. Wolverine ziet er ook heel leuk uit. GOW is ook hier nog wat onbeslist. Wordt er op dit moment niet warm of koud van.
Image

3142
NTGSruler wrote: 03 Jun 2026 11:32 Ik deel je mening Paveman.
Stuntman ben ik vooral benieuwd hoe moeilijk die platinum wordt :D
Wolverine ziet er bruut uit en wat de meesten willen: singleplayer games. Ik betwijfel wel als ik deze op release zou kopen. James Bond is ook zo eentje.
De nieuwe God ofcWar ziet er.. Nogal weird uit vind ik. Precies een soulslike game of toch met wat elementen van zo'n type games. De setting trekt mij niet aan eerlijk gezegd. Moet toegeven dat ik de GoW franchise sinds de 2018 reboot links heb laten liggen. Interessante super mooie games, maar ergens klikt de combat gameplay niet direct met mij.
Until Dawn 2 meh.
The Lost Wild heeft wel mijn interesse gewekt, dacht eerst een nieuwe Jurassic Park game, maar nope.
De game "ILL". Wauw. Alleen horror genre...
Ik heb Playstation Premium, maar de 3 PS2 games wekken mijn interesse niet.
Hah! Ben blij dat ik niet de enige was die aan Jurassic Park dacht!
Om een of andere reden dachten heel veel mensen aan Dino Crisis :think:
Misschien afhankelijk of je de film gezien hebt of de game gespeeld hebt :lol:
Image

3144
Een van de sterkste state of plays die ik al gezien heb!
Wolverine ziet er top uit!
Until Dawn altijd leuk.
God of War zag er tbh leuk uit. Beetje een mix tussen de oude games en de nieuwe.
En wat me ook opviel: zeer veel release data gekregen.

Intergalactic had ik ergens wel verwacht niet veel van te zien. Ik verwacht meer in de state of play van september of zelfs eventueel iets op het evenement van Geoff vrijdag.
Image

3145
Mr.Wolf wrote: 03 Jun 2026 19:01 Een van de sterkste state of plays die ik al gezien heb!
Wolverine ziet er top uit!
Until Dawn altijd leuk.
God of War zag er tbh leuk uit. Beetje een mix tussen de oude games en de nieuwe.
En wat me ook opviel: zeer veel release data gekregen.

Intergalactic had ik ergens wel verwacht niet veel van te zien. Ik verwacht meer in de state of play van september of zelfs eventueel iets op het evenement van Geoff vrijdag.
Het valt vooral op dat 3/4 van release datums in september valt. :D
Image

3150
met0t0 wrote: 07 Jun 2026 13:22 Nieuwe Rayman ziet er zeker leuk uit, maar vooral de nieuwe God of War spreekt mij enorm aan :)
Tof om nog eens zoveel nieuwe grotere games te zien, da's al vaak anders geweest :cool:
Rayman Legends Retold is ook een remake van Rayman Legends op PS3/PS4/PSVita.
Ben overigens benieuwd of alle levels van Rayman Origins er ook opnieuw in gaan zitten want ze hebben ook nog Rayman Origins Enhanced Edition aangekondigd :think:

Edit: Blijkbaar zouden de remake van Legends en de Enhanced edition van Origins, samen verkocht worden.

Enige wat we kunnen hopen met al die remakes, is dat ze proberen in te schatten of er een markt voor is, voor ze effectief een nieuwe gaan maken.
Image