Re: Wat speel je op dit moment?

4006
Sanity penguin wrote: 08 Jun 2026 13:21 Begonnen aan Star Wars: Outlaws.
Ik geraak er precies niet goed mee weg of invested ofzo. Leukste tot nogtoe vind ik het rondhossen op de speedbike. Combat en schieten is ronduit slecht vind ik. Ook de wereld doorkruisen vind ik vaak heel onduidelijk en zit ik dikwijls oeverloos te zoeken naar een ingang ofzo. Wordt hopelijk nog beter maar voorlopig vind ik het geen topper.
Ai jammer dit te horen. Heb nu de laatste tijd niet direct een nieuwe game begonnen, maar deze interesseerde mij ook wel. Hopelijk wordt het nog beter naarmate je verder geraakt in de game.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

4011
Sanity penguin wrote: 08 Jun 2026 13:21 Begonnen aan Star Wars: Outlaws.
Ik geraak er precies niet goed mee weg of invested ofzo. Leukste tot nogtoe vind ik het rondhossen op de speedbike. Combat en schieten is ronduit slecht vind ik. Ook de wereld doorkruisen vind ik vaak heel onduidelijk en zit ik dikwijls oeverloos te zoeken naar een ingang ofzo. Wordt hopelijk nog beter maar voorlopig vind ik het geen topper.
Deze wil ik sowieso ook ooit spelen, al is het maar om andere delen van het Star Wars universum te verkennen zonder dat het met een lightsaber moet. Hopelijk went het nog :)