Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
11927Van mij ook Sora! Alhoewel ik gister nog wel aardig te doen vond...
11928Gisteren viel het inderdaad nog mee maar de wetenschap dat het vanaf vandaag een aantal dagen heel veel warmer gaat worden . . . .paveman wrote: 24 Jun 2026 08:49 Van mij ook Sora! Alhoewel ik gister nog wel aardig te doen vond...
In het noorden is het sowieso al wat koeler
11929Haha! Dat is de 'mazzel' die wij dan weer hebben ja...! 34 graden is toch niet te doen...?! Tenminste: niet met de benauwdheid die hier in Nederland eigenlijk altijd mee gepaard gaat...
11930Je hebt gelijk, 34° is niet te harden en zeker niet voor mensen die problemen hebben met ademhalen. Trouwens die 1 a 2 graden minder warm in het noorden zet ook niet echt dooien aan de zeik.
11931Aantal jaar terug hebben wij screens laten plaatsen. Serieuze investering maar het brengt nu wel op. 6-10 graden verschil binnen met buiten. Was wel nog 25 graden binnen gisteren, maar 34-35 buiten.
Enkel deze nacht wat minder maar de andere nachten koelde het wel wat af. Rond middernacht sta ik op en gooien we alles open om dan rond 6-7u alles terug dicht te doen.
Trouwens even denken aan de dieren. Ons maatje (hond) heeft gisteren toch wel afgezien. Geen poot verzet en terecht.
Enkel deze nacht wat minder maar de andere nachten koelde het wel wat af. Rond middernacht sta ik op en gooien we alles open om dan rond 6-7u alles terug dicht te doen.
Trouwens even denken aan de dieren. Ons maatje (hond) heeft gisteren toch wel afgezien. Geen poot verzet en terecht.
11932Sterkte aan iedereen en terecht Ruler dat je aandacht besteedt aan de dieren, hond in jouw geval!
11933All hail airco. Beste investering tijdens onze verbouwing 5 jaar geleden. Binnen is het zalig bij ons, buiten gaan is alsof je je hoofd in een oven stopt 
11934Hopelijk koelt het binnenkort af. Ook voor jou Sora. Rustig blijven en zo weinig mogelijk doen is de boodschap.Sora_Lizard wrote: 25 Jun 2026 11:19 Sterkte aan iedereen en terecht Ruler dat je aandacht besteedt aan de dieren, hond in jouw geval!
@Sanity: haha zalig airco in dagen zoals deze!
11936Ik hoef geen temperatuur wat even hoog is als mijn leeftijd
Helaas zoveel meer klachten. Hopelijk na morgen weer wat minder klachten maar dat ligt ook weer aan het weer.
Tis bij mij binnen nu 29,5°
Helaas zoveel meer klachten. Hopelijk na morgen weer wat minder klachten maar dat ligt ook weer aan het weer.
Tis bij mij binnen nu 29,5°
11937Vanaf volgende maand krijgen we ook airco bij ons binnen.
Niet meer te doen dit
Niet meer te doen dit
11938Marty wrote: 26 Jun 2026 19:40 Ik hoef geen temperatuur wat even hoog is als mijn leeftijd![]()
Tis bij mij binnen nu 29,5°![]()
11939+++ Heel goede Graspop gehad vorig weekend 
Gelukkig was het dan iets 'frisser' met temperaturen tussen 30-35°
--- Niet veel geslapen daar en ook niet sinds terugkomst, door de hitte
Gelukkig was het dan iets 'frisser' met temperaturen tussen 30-35°
--- Niet veel geslapen daar en ook niet sinds terugkomst, door de hitte
11940Vandaag was het al iets minder warm bij ons. Gisteren nachtshift gedaan (werk aan de zee) en daar was het deze nacht 20.5°. Godsgeschenk en zo deugddoend.
Hopelijk volgend week wat meer normale temperaturen al geven ze sommige dagen nog steeds 26-27°.
Hopelijk volgend week wat meer normale temperaturen al geven ze sommige dagen nog steeds 26-27°.