Re: GTA VI

63
met0t0 wrote: 27 Jun 2026 11:55 Ik zal dringend eens met GTA V moeten beginnen en skip deze dan maar voor de PS6 :lol:
Wauw. Ik denk dat jij de enigste persoon bent dat ik ken die GTA VI niet op release gaat spelen. Bijzonder. (Ik bedoel dit positief, in het kader van mensen die geïnteresseerd zijn in games en ze ook effectief spelen).
Image

64
Hij zal zeker niet de enige persoon zijn die je kent. Ik denk dat er op dit forum ook genoeg zijn. Ik denk dat ik GTA VI nooit zal spelen, net als ik nog nooit GTA V heb gespeeld en niet verwacht deze ooit te zullen spelen.
Image

65
Ik heb wel alle versies van gta 5 op playstation gekocht maar nooit echt gespeeld.

Denk dat hetzelfde gebeurt met gta6 :lol:
Ben er wel nieuwsgierig naar maar weet nog niet of ik hem op release ga halen.
Image

66
paveman wrote: 27 Jun 2026 23:15 Hij zal zeker niet de enige persoon zijn die je kent. Ik denk dat er op dit forum ook genoeg zijn. Ik denk dat ik GTA VI nooit zal spelen, net als ik nog nooit GTA V heb gespeeld en niet verwacht deze ooit te zullen spelen.
Heb jij nooit GTA V gespeeld? Dat wist ik niet.
Dat hoeft ook niet, gelukkig zijn er verschillende smaken en interesses in gaming.

Al ben ik wel van mening dat elke generatie GTA games iets speciaals brachten. Dat zal nu niet anders zijn met GTA VI.
Image

67
Ik heb GTA IV nog wel gespeeld (en RDR2 natuurlijk ;)), maar vond die al niet echt bijzonder, vond Saints Row 3 (of 4?) destijds veel beter/leuker om te spelen. GTA (en RDR) vond ik altijd grafisch erg tegenvallen, qua verhaal oké, maar niet niveau Naughty Dog, qua gameplay vaak een beetje clunky. World building en aantal dingen die er te doen zijn was over het algemeen wel top, maar voor mij ondergeschikt aan die andere zaken.

Nooit aan V begonnen om die reden en heb ook geen enkel moment het idee gehad iets te missen. Uiteraard brengen grote releases vaak wel weer inspiratie voor andere uitgevers, dat zal hier ook vast zo mee zijn.
Image

68
Met Saints Row heb ik niets. Vooral over de top games.

En klopt. Als GTA VI nog steeds gebruik zal maken van dat wiel om wapens te selecteren of springen met vierkantje dan zal ik ontgoocheld zijn.
Image