Ik kom nog eens langs om dag te zeggen.
Veel beterschap Marty met die lastige lichamelijke klachten! Maar ook Captain Witwicky, mentale klachten zijn zeker niet te onderschatten. Verzorg jezelf.
En Ruler veel beterschap met de hond! We hebben zelf afgelopen maand alleen al meer dan 800 euro uitgegeven aan de kat. En dat geld is maar bijzaak, zolang onze kleine viervoeters zich maar goed voelen.
+++ Verlof
+++ Lang leve de airco + zonwering + zonnepanelen
+- De eerste 6 maanden van het jaar waren verschrikkelijk druk. Zo druk dat ik helemaal geen tijd of energie over heb voor dit leuke forum.
+++ Ik verplicht wel mijzelf om wat tijd vrij te maken om te gamen. Dat is een hobby die ik absoluut niet kwijt wil. Recent nog Hollow Knight volledig uitgespeeld (jaja, ook het moeilijkere einde).
+++ Daarnaast moet ik van mezelf 1 boek per maand uitlezen en zit nu aan 7.
+++ Het werk is ondanks de druk, echt super fijn. Ik ben nog altijd wel elke maand in het buitenland of het nu Vietnam, Amerika, Schotland of Kroatië is. Het vertrouwen dat ik krijg is super, al brengt dat ook veel verwachtingen.
+++ Morgen examen Japans in KU Leuven. Spannend. Ik heb dit jaar elke week 4 uur les gehad + 6 uur zelfstudie. Ik hoop echt dat ik slaag. Aan voorbereiding zal het niet gelegen hebben. Ik merk ook dat ik steeds beter gesprekken kan vasthouden, die niet bestaan uit alleen standaard zinnen die ik ondertussen vanbuiten ken.
+++ En dan vertrek ik volgende week met de vrouw naar Japan. Benieuwd wat zij er van gaat vinden. Ik heb alles zelf geboekt en geregeld, dus persoonlijker kan het niet.
Hou jullie goed! Salukes/doeg