Dat is toch ook logisch op het werk als alle computers via de server gaan.ShAmPi wrote:Ik wou gewoon zeggen dat ze bij mij niets uitdeden.
Re: WELKOM bij Press X to Revive!
32TuurlijkBozeGozerXrd wrote:Dat is toch ook logisch op het werk als alle computers via de server gaan.ShAmPi wrote:Ik wou gewoon zeggen dat ze bij mij niets uitdeden.
Maar ik ben wel serveradministrator dus ik kan iets meer dan anderen.
Ik heb dan gewoon onze proxy reboot
Konden heel eventjes zo'n 5000 man niet op internet
Just so I could see here
33Zo, ik heb mij ook maar eens geregistreerd, ook al heb ik tegenwoordig wat minder tijd om te forummen. Ik ga hier toch regelmatig nog eens neuzen.
35Blij dat jij ook weer van de partij bent! Welcome back!Earase wrote:Zo, ik heb mij ook maar eens geregistreerd, ook al heb ik tegenwoordig wat minder tijd om te forummen. Ik ga hier toch regelmatig nog eens neuzen.
36Ik begin eigenlijk het idee te krijgen dat er op deze site meer actieve leden beginnen te komen dan op de vorige site
37Dat komt doordat we nu meer mogelijkheden hebben en de boel zelf in handen hebben, en ook meer reclame kunnen maken.minermb wrote:Ik begin eigenlijk het idee te krijgen dat er op deze site meer actieve leden beginnen te komen dan op de vorige site
38dan de vorige wel, maar meer dan de allereerste.... dat weet ik toch nietminermb wrote:Ik begin eigenlijk het idee te krijgen dat er op deze site meer actieve leden beginnen te komen dan op de vorige site
39Gamefreak wrote:dan de vorige wel, maar meer dan de allereerste.... dat weet ik toch nietminermb wrote:Ik begin eigenlijk het idee te krijgen dat er op deze site meer actieve leden beginnen te komen dan op de vorige site
40Welkom op het forum, fijn dat je er weer bent.Earase wrote:Zo, ik heb mij ook maar eens geregistreerd, ook al heb ik tegenwoordig wat minder tijd om te forummen. Ik ga hier toch regelmatig nog eens neuzen.
41Eindeloos geduld vermoed ik. Er zit geen blad met jaren bekendheid meer achter.dividedx11 wrote:Gamefreak wrote:dan de vorige wel, maar meer dan de allereerste.... dat weet ik toch nietminermb wrote:Ik begin eigenlijk het idee te krijgen dat er op deze site meer actieve leden beginnen te komen dan op de vorige site
42@BG, wees eens wat positief, met een blad achter ons is het veel moeilijker om aan nieuwe leden te geraken, nu zijn we veel vrijer.
43Inderdaad. We hebben nu geen restricties buiten degene die we ons zelf opleggen.dividedx11 wrote:@BG, wees eens wat positief, met een blad achter ons is het veel moeilijker om aan nieuwe leden te geraken, nu zijn we veel vrijer.
44Je hebt gelijk. Een grote naam is een last, niemand gaat op bekende namen af.dividedx11 wrote:met een blad achter ons is het veel moeilijker om aan nieuwe leden te geraken
45Dat zeg ik duidelijk niet, je snapt het niet goed. Nu bepalen wij hoe we ons verspreiden en wat we doen. We hebben nu al meer actieve leden dan op opm, en dat wil ook al wat zeggen.BozeGozerXrd wrote:Je hebt gelijk. Een grote naam is een last, niemand gaat op bekende namen af.dividedx11 wrote:met een blad achter ons is het veel moeilijker om aan nieuwe leden te geraken