proost !!JeroenVK1984 wrote:Same here, ik ook normaal enkel mensen die ik ken. Voor deze community maak ik uitzondering.ShAmPi wrote: Mijn vriendenlijst beperkte zich niet zo lang geleden tot enkel mensen die ik persoonlijk ken.
De eersten is dus Gamefreak geworden.
Re: Deel je SEN (PSN) ID
32We kopen een en het!Gamefreak wrote:proost !!JeroenVK1984 wrote:Same here, ik ook normaal enkel mensen die ik ken. Voor deze community maak ik uitzondering.ShAmPi wrote: Mijn vriendenlijst beperkte zich niet zo lang geleden tot enkel mensen die ik persoonlijk ken.
De eersten is dus Gamefreak geworden.
34jou heb ik al SnipermansSniper_at_w0rk wrote:Sniper_at_w0rk - Sniper_at_w0rk
35Ik heb geen PS Plus, dus online gamen op de PS4 zit er niet in, maar voor de lol dan maar mijn id:
Rasawr
Rasawr
37De lijst is weer up to datemet0t0 wrote:De lijst kan precies wel nog eens een update gebruiken
40Dan hou ik je er nog even af, met dingen die van bovenaf beslist zijn moet je niet verstoren.Toon8 wrote:Om één of andere duistere reden geraakt de mijne nooit op de lijst
41Verstandige keuzedividedx11 wrote:Dan hou ik je er nog even af, met dingen die van bovenaf beslist zijn moet je niet verstoren.Toon8 wrote:Om één of andere duistere reden geraakt de mijne nooit op de lijst
42Die van mij mag er ook bij.
NTGSruler - NTGSruler.
Als er mensen zich geroepen voelen mogen ze mij altijd toevoegen. Vooral trophyhunters onder ons
NTGSruler - NTGSruler.
Als er mensen zich geroepen voelen mogen ze mij altijd toevoegen. Vooral trophyhunters onder ons
43Die van mij mag er ook wel bij. Gezien de trophycard in de signature en de gelijke naam om dit forum zal het niemand verbazen dat dit paveman is.
@NTGSruler: ik weet niet of ik voor trophyhunter door kan, hangt van de je definitie hiervan af... Ik vind het leuk om trophies te halen, maar meer ook niet. Ben altijd al iemand geweest die games 100% uit wilde spelen en dat is wat dat betreft ook niet veranderd. Ik vind mezelf geen trophyhunter, dus zal je maar niet uit mezelf toe gaan voegen..
@NTGSruler: ik weet niet of ik voor trophyhunter door kan, hangt van de je definitie hiervan af... Ik vind het leuk om trophies te halen, maar meer ook niet. Ben altijd al iemand geweest die games 100% uit wilde spelen en dat is wat dat betreft ook niet veranderd. Ik vind mezelf geen trophyhunter, dus zal je maar niet uit mezelf toe gaan voegen..
44Ik bedoelde niet zozeer de term " trophyhunter" maar eerder mensen die graag trophies verzamelen en soms graag eens trophies "boosten" en daar betrouwbaar in zijn. En jij lijkt mij wel zo iemand Ik stuur je wel invite, maar het zal morgenavond pas zijn. Zou graag het trophy verzamelen terug wat opkrikken lolpaveman wrote:Die van mij mag er ook wel bij. Gezien de trophycard in de signature en de gelijke naam om dit forum zal het niemand verbazen dat dit paveman is.
45Haha! Daar voldoe ik wel aan ja. Moet er alleen nog een spel zijn wat we beide spelen... (aangezien in ieder geval onze favoriete genres wat uit elkaar liggen)