Mee eens. Beetje chaotisch af en toe, maar wel vermakelijk.Elexus wrote:Avengers 2 => Plezante film, veel goeie actiescènes tussen, humor was ook zalig
8.5/10
8/10
Mee eens. Beetje chaotisch af en toe, maar wel vermakelijk.Elexus wrote:Avengers 2 => Plezante film, veel goeie actiescènes tussen, humor was ook zalig
8.5/10
Ik heb hem nu al 2 keer gezien en dit past ook bij mijn ervaring.Elexus wrote:Avengers 2 => Plezante film, veel goeie actiescènes tussen, humor was ook zalig
8.5/10
Dat vond ik toen ook. Ze wouden vaak te grappig zijn, waardoor het opviel en het juist minder grappig was.Elexus wrote:Identity Thief => gohja, niet uberslecht maar de humor was niet sterk genoeg
5.5/10
Krijgt een 7.6 op imdb. Hoge score voor een horrorfilmminermb wrote:Vanavond ga ik naar the avengers, ben benieuwd
Dit weekend ga ik ook nog naar it follows. Het schijnt de engste horrorfilm in tijden te zijn
Die spelen ze hier nergensminermb wrote:Vanavond ga ik naar the avengers, ben benieuwd
Dit weekend ga ik ook nog naar it follows. Het schijnt de engste horrorfilm in tijden te zijn