Re: PressXtoRevive BBQ 2015
31Ik weet ook nog niet zeker of ik dan kom. Op zaterdag kan ik i.i.g niet, want dan kom ik net terug en op zondag ligt het eraan hoe ik me dan voel
jongerenvakantie?gamerke1992 wrote:Ik zal het laten weten. Maar ik zal moeten nemen wat ze geven, veel inspraak ga ik niet mogen verwachten als ik net op de dienst begin
Daar heb ik nog nooit van gehoordShAmPi wrote:jongerenvakantie?
Toen ik begon enkele jaren geleden mocht ik in Augustus beginnen
Ben dan in augustus begonnen. Maar 2 weken later omdat ik op verlof was
Eerste 2 weken betaald door middel van jongerenvakantie.
Ik krijg in het jaar 5 extra verlofdagen, maar dan heb ik op papier moeten zetten dat ik in augustus en september geen vakantie opneem. Soort van ruilhandel in het ziekenhuisShAmPi wrote:jongerenvakantie?gamerke1992 wrote:Ik zal het laten weten. Maar ik zal moeten nemen wat ze geven, veel inspraak ga ik niet mogen verwachten als ik net op de dienst begin
http://www.werk.belgie.be/defaulttab.aspx?id=5118met0t0 wrote:Daar heb ik nog nooit van gehoordShAmPi wrote:jongerenvakantie?
Ik wacht nog steeds tot mijn ouders terug zijn om te horen wat hun plannen voor de vakantie zijn. Maar sowieso dat ik mijn best doe om er te geraken.
De geneugten van werken in een ziekenhuis, mijn moeder is verpleegster en ik heb soms echt medelijdegamerke1992 wrote:Ik krijg in het jaar 5 extra verlofdagen, maar dan heb ik op papier moeten zetten dat ik in augustus en september geen vakantie opneem. Soort van ruilhandel in het ziekenhuisShAmPi wrote:jongerenvakantie?gamerke1992 wrote:Ik zal het laten weten. Maar ik zal moeten nemen wat ze geven, veel inspraak ga ik niet mogen verwachten als ik net op de dienst begin
Ik heb dit te snel gelezen, samen met ons onbekend vlees etenRoyVdW wrote:Heb overmorgen een BBQ bij vrienden. Wat kijk ik ernaar uit, nu heb ik goesting om met jullie onbekenden vleesjes en groentjes te eten