Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
166
Stond/staat voor €3,45 in de store. Kan je moeilijk links laten liggen dan
Goed spel. Alleen jammer van de wel zeer korte speelduur.Sanity penguin wrote: Stond/staat voor €3,45 in de store. Kan je moeilijk links laten liggen dan
bwoa, als ge'm wilt platten zijt ge er wel ff zoet meeMr.Wolf wrote:Goed spel. Alleen jammer van de wel zeer korte speelduur.Sanity penguin wrote: Stond/staat voor €3,45 in de store. Kan je moeilijk links laten liggen dan
Ai, niet gewacht op de GOTY edition?gamerke1992 wrote:Kon ik niet laten liggen, aangezien het blijkbaar zo een goede game is.
Ik heb er maar 20 euro voor betaald, dus vond ik het dat wel waarddividedx11 wrote:Ai, niet gewacht op de GOTY edition?gamerke1992 wrote:Kon ik niet laten liggen, aangezien het blijkbaar zo een goede game is.
http://www.pressxtorevive.com/shadow-mo ... y-edition/
Tweedehands, zoals de meeste van mijn games Ik bied gewoon regelmatig op games en soms reageert er iemanddividedx11 wrote:Waar, als ik vragen mag? Ben ook wel geïnteresseerd.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
das wel heel weinigSanity penguin wrote: Stond/staat voor €3,45 in de store. Kan je moeilijk links laten liggen dan
En al bij al nog wel een leuk spel ook. Gisteren een paar uurtjes kunnen spelen en het bevalt mijGamefreak wrote:das wel heel weinigSanity penguin wrote: Stond/staat voor €3,45 in de store. Kan je moeilijk links laten liggen dan
heb em ook in de store zien staan enneuh.... de DLC kost nu meer dan de game zelf ....Sanity penguin wrote:En al bij al nog wel een leuk spel ook. Gisteren een paar uurtjes kunnen spelen en het bevalt mijGamefreak wrote:das wel heel weinigSanity penguin wrote: Stond/staat voor €3,45 in de store. Kan je moeilijk links laten liggen dan
Ziet er wel nice uit, wist niet dat er zo'n dlc wasminermb wrote:GoatZ gekocht, DLC van goat simulator
Die is onlangs toegevoegd Is best leuk, alleen ga je snel dood door de hongerToon8 wrote:Ziet er wel nice uit, wist niet dat er zo'n dlc wasminermb wrote:GoatZ gekocht, DLC van goat simulator