Re: The Witcher 3: Wild Hunt
16Ik heb al maanden van tevoren geld gespaard voor deze game en hem gepre-ordered. Kan bijna niet wachten.
Ik heb hem een paar dagen terug ook gepre-ordered bij Bol.com. Dat het maar snel zover is Al moet ik een beetje opletten met mijn examensRushifel wrote:Ik heb al maanden van tevoren geld gespaard voor deze game en hem gepre-ordered. Kan bijna niet wachten.
Als je die GOT boek niet meer wilt mag je hem altijd opsturen hoorMaxidomino wrote:Er zou een soort compendium uitkomen over de wereld van the witcher. Iemand geïnteresseerd?
Ik twijfel nog maar waarschijnlijk dat ik dat boek koop. Hopelijk lees ik er dan effectief in en laat ik het niet liggen zoals The World of Ice and Fire, het game of thrones "geschiedenisboek". ]
Ja neje toch niet. Ik zal er wel is in lezenToon8 wrote:Als je die GOT boek niet meer wilt mag je hem altijd opsturen hoorMaxidomino wrote:Er zou een soort compendium uitkomen over de wereld van the witcher. Iemand geïnteresseerd?
Ik twijfel nog maar waarschijnlijk dat ik dat boek koop. Hopelijk lees ik er dan effectief in en laat ik het niet liggen zoals The World of Ice and Fire, het game of thrones "geschiedenisboek". ]
Geen idee, ik ga het denk ik gewoon op de game houden, zelf alles ontdekkenMaxidomino wrote:Er zou een soort compendium uitkomen over de wereld van the witcher. Iemand geïnteresseerd?
Ahja, stom dat ik het niet gemerkt hadMarty wrote:Zelfde filmpje als de link van Met0t0
@ Met0t0
Je had de &hd=1 aan het eind weg moeten halen
Ge gaat zeker niet zoveel met haar spelen als met Geralt, wees gerustMaxidomino wrote:Mwah tziet er niet zo vlot uit als met Geralt. Hopelijk moet je niet te veel spelen als Ciri.
Inderdaad veel gratis DLC, maar ook betalende. Die betalende zal echter wel meer lijken op de grote expansion packs als vanouds, met uren speelplezier. Dus in dat geval kan ik het nog aanvaarden.billie91 wrote:Ziet er allemaal erg gelikt uit. Ik heb wel zin in die game. Ook veel gratis DLC heb ik gehoord dus dat is helemaal tof.
Return to “Role playing games”