--Weinig tot niet gamen
-Tijdgebrek
+EOS magazine
++Rammstein
++Disturbed
++Biebob
+Knappe blondines man man
+
+Solliciteren
...
ik ga spelen met de Argentijnse nationale ploeg om lexi een plezier te doenGamefreak wrote:met wie speelt ge Cois ?fsterchele23 wrote:op zondag 17 mei om 20u stream ik de eerste rondeElexus wrote:++ fsterchele23 doet mee aan een PlayStation organized FIFA toernooi op mijn vraag, iedereen supporteren!![]()
-- beetje in m'n maag met mijn arme feestkar
++ rustige avond
-- eigenlijk nog wat werk te doen D:
NIET aansteken! Dan is hij compleet om zeep. Je kan altijd eens kijken of je hem ergens kan repareren ehdividedx11 wrote:----- Regen heeft ervoor gezorgd dat m'n gsm begon te flippen, hopelijk kan ik hem nog repareren want er zit water onder m'n scherm.
Hoewel ik die mannen heel dankbaar ben vind ik dat we ook de vrouwen in de bevrijde steden mogen herdenken, we weten allemaal dat oorlog en zedelijkheid (onthouding dus) niet goed samen gaan en ook de bevrijders hebben zich niet altijd zo netjes gedragen, geld evengoed voor de Duitsers uiteraard...billie91 wrote:+++ Het bevrijdingsdag. Toch wel belangrijk dat blijven onthouden aan wie we de vrijheid hebben te danken en hoe dat is gegaan. Veel mensen lijken te vergeten dat de Amerikanen ook aan onze vrijheid hebben bijgedragen.
Gelukkige verjaardag (beetje laat maar niet minder gemeend)Mr.Wolf wrote:++++ Voor het moment al een rustige verjaardag gehad : )
---- Wel spijtig dat ik mijne beste maat niet heb gezien vandaag : (
++++ Prachtig weer op mijn verjaardag
Is solliciteren een +?RoyVdW wrote: ++Disturbed
+Knappe blondines man man
+Solliciteren
Succes maar vergeef me als ik geen voetbal bekijkfsterchele23 wrote:op zondag 17 mei om 20u stream ik de eerste ronde
Dat heb ik ook mij al eens afgevraagd en het enige waar ik op kan komen is dat het ligt aan de mannelijke dominantie over de vrouw die gewoon naar buiten komt in de ergste gevallen.W.O.L.F. wrote: Hoewel ik die mannen heel dankbaar ben vind ik dat we ook de vrouwen in de bevrijde steden mogen herdenken, we weten allemaal dat oorlog en zedelijkheid (onthouding dus) niet goed samen gaan en ook de bevrijders hebben zich niet altijd zo netjes gedragen, geld evengoed voor de Duitsers uiteraard...
Waarom is oorlog ook altijd oorlog op vrouwen
NTGSruler wrote:++++ Morgen nog kadervergadering en dan weekje thuis!
++++ Betekent dat ik thuis ben zondag op moedertjesdag!
++++ Volgende week vrijdag naar Freddy De Vadder!

Eigenlijk niet, maar zo heb ik toch weer nieuw voer voor de VDAB of RVA als bewijs van moeite.Captain Witwicky wrote:Is solliciteren een +?
Lol!Gamefreak wrote:NTGSruler wrote:++++ Morgen nog kadervergadering en dan weekje thuis!
++++ Betekent dat ik thuis ben zondag op moedertjesdag!
++++ Volgende week vrijdag naar Freddy De Vadder!
ach ja, Ivan zijn broer![]()
Zeer weinig menselijk gedrag is te verklaren door 1 iets, het gaat om een combinatie van oorzaken. Verkrachting is een oorlogswapen, de perfecte vernedering van de vijand (zeker wanneer vrouwen die hoeksteen van de samenleving zijn en zij voor al het eten enzo zorgen, zoals dat heel sterk is in Oost-Congo), verder is er ook adrenaline, testosteron, het feit dat we heel snel mee gaan met een groep (de rustigste types staan tijdens een voetbalmatch plots mee te schreeuwen met de andere supporters), verder is er ook de mogelijkheid, de macht die je hebt als soldaat, maar ook de trauma's van een soldaat zorgen er voor dat ze dat soort dingen kunnen doen. Waarschijnlijk zijn er nog zaken die ik hier niet vernoem. Ik heb nog een onderzoek moeten lezen over kindsoldaten die uitleggen waarom ze deden wat ze deden, heel interigerrent maar ook zo triestig.Captain Witwicky wrote:Dat heb ik ook mij al eens afgevraagd en het enige waar ik op kan komen is dat het ligt aan de mannelijke dominantie over de vrouw die gewoon naar buiten komt in de ergste gevallen.W.O.L.F. wrote: Hoewel ik die mannen heel dankbaar ben vind ik dat we ook de vrouwen in de bevrijde steden mogen herdenken, we weten allemaal dat oorlog en zedelijkheid (onthouding dus) niet goed samen gaan en ook de bevrijders hebben zich niet altijd zo netjes gedragen, geld evengoed voor de Duitsers uiteraard...
Waarom is oorlog ook altijd oorlog op vrouwen